آنتونیو کونته: اینتر برای قهرمانی باید به یوونتوس نگاه کند

آنتونیو کونته: اینتر برای قهرمانی باید به یوونتوس نگاه کند

خبرگزاری فوتبالی - به نظر می‌رسد آنتونیو کونته پذیرفته است که اگر اینتر در فصل آینده می‌خواهد برای قهرمانی در اسکودتو تلاش کند، باید از یوونتوس الگو بگیرد.

به گزارش فوتبالی، در حال حاضر نراتزوری سهمیه‌اش برای فصل آینده‌ی لیگ قهرمانان اروپا را تضمین کرده اما 10 سال است که در لیگ ایتالیا قهرمان نشده است و کونته می‌داند که همچنان یوونتوس بهترین تیم در ایتالیا است. او گفت :" به نظرم کسب سهمیه‌ی چمپیونزلیگ برای تیمی مثل اینتر مهم است. از زمان شروع فصل در جمع چهار تیم برتر لیگ بوده‌ایم و معتقدم این جایگاهی است که باشگاهی به اعتبار اینتر باید داشته باشد. ما به این مهم دست یافته‌ایم و همچنان برای پیروزی در 4 بازی باقی‌مانده تلاش خواهیم کرد. یکی از انتظارات باشگاه، تلاش برای بهتر شدن نسبت به فصل گذشته است. می‌خواستیم تلاش کنیم و با ثبات تر شویم. هدف این بود که در مقایسه با سال‌های گذشته، پایانی بدون استرس داشته باشیم و به نظرم به آن هدف رسیده‌ایم. اگر به تیم های دیگری که از نظر کیفیت، پیشرفت کرده‌اند نگاه کنید متوجه می‌شوید که رقابت در لیگ بیشتر شده است. لیگ سخت‌تر می‌شود بنابراین باید تلاش کنیم تا در لیگ قهرمانان اروپا بهتر شویم و همچنین در فصل آینده اسکودتو را ببریم. درست است که به یوونتوسی نگاه کنیم که 9 سال بر ایتالیا سلطه داشته است. آن‌ها هنوز بهترین هستند و ما باید به بهترین‌ها نگاه کنیم."

سرمربی اینتر درباره‌ی رویارویی با فیورنتینا گفت :" به نظرم دیدن فیورنتینا در این جایگاه از جدول تقریبا باور نکردنی است، آن‌ها تیمی پر از بازیکنانی خوب هستند. فیورنتینا تیم خوبی است، سرمربی آن‌ها جوزپه لاچینی به خوبی کار می‌کند. آن‌ها زیر فشار هستند و وقتی با تیمی مثل اینتر روبرو می‌شوید، انگیزه‌ی زیادی خواهید داشت. آن‌ها بدون استرس خواهند بود و ما هم به هدف خود برای صعود به لیگ قهرمانان اروپا دست یافته‌ایم."

آنتونیو کونته درباره‌ی تغییراتِ ترکیب تیمش گفت :" بازیکنانی وجود دارند که باید ریکاوری و استراحت کنند. بنابراین با توجه به جایگاه‌مان در جدول، تغییراتی را ایجاد خواهیم کرد."

1470