بازیکنان پاریسن ژرمن خانوادگی با هم به تعطیلات رفتند

بازیکنان پاریسن ژرمن خانوادگی با هم به تعطیلات رفتند

خبرگزاری فوتبالی - یکشنبه گذشته بازیکنان پاریسن ژرمن فصل را با شکست مقابل بایرن مونیخ در فینال لیگ قهرمانان اروپا به پایان رساندند. 

به گزارش فوتبالی، یکی از دلایل فصل خوب بازیکنان پی اس جی مربوط به رابطه خوبی بود که بازیکنان با هم داشتند. بازیکنان اسپانیایی زبان این تیم همچون ایکاردی، ناواس، آندر هررا و سرجیو ریکو رابطه خیلی خوبی با هم دارند و حتی در تعطیلات هم وقتشان را با هم سپری می کنند. 

حالا آنخل دی ماریا، آندر هررا و لئاندرو پاریسن ژرمن سه ستاره پاریسن ژرمن و خانواده هایشان با هم به تعطیلات رفته اند و تصاویری از خودشان به اشتراک گذاشته اند. در حقیقت این بازیکنان رابطه بسیار گرمی با هم در خارج از زمین فوتبال دارند. آنها با یک جت اختصاصی به تعطیلات رفتند و تصاویری از خودشان از محل اقامتشان منتشر کرده اند یک حیاط با استخر است. به هر صورت بازیکنان پی اس جی می خواهند تلاش دوباره ای را برای قهرمانی اروپا داشته باشند و برای فصل جدید همه چیز برای آنها از نقطه صفر آغاز خواهد شد. 

پی اس جی فصل را با سه جام یعنی لیگ فرانسه، جام حذفی و جام اتحادیه به پایان برد اما به هدف اصلی اش که قهرمانی اروپا بود نرسید و در اولین فینال تاریخش در لیسبون مقابل بایرن مونیخ شکست خورد.

4125