جشن تولد نیمار با تم رنگی سفید و حضور ستارگان پی‌اس‌جی و خانواده‌هایشان

جشن تولد نیمار با تم رنگی سفید و حضور ستارگان پی‌اس‌جی و خانواده‌هایشان

پایگاه خبری فوتبالی – نیمار دیشب جشن تولد 28 سالگی خود را در "یویو"، یکی از شیک ترین دیسکوهای پاریس در منطقه "پالایس توکیو" برگزار کرد. جشن بازیکن برزیلی به اندازه سالهای گذشته مجلل نبود و او اکثر بازیکنان پی اس جی را دعوت کرد اما خبری از توخل، لئوناردو و الخلیفی نبود.

به گزارش فوتبالی ،کیلیان امباپه ستاره فرانسوی یکی از مهمانان این جشن بود. این بازیکن که در روزهای اخیر بحث اختلافش با توخل داغ شده پس از حضور در جشن خیریه ماتوئیدی در دیزنی لند پاریس به جشن تولد نیمار رفت. دی ماریا، پاردی و کاوانی برخی دیگر از ستارگان پی اس جی در این جشن بودند. ممفیس دیپای بازیکن اسبق منچستریونایتد هم یکی از مهمانان نیمار در این مراسم بود. 

حضور کاوانی در این جشن در نوع خود جالب بود چرا که گفته می شد او رابطه خوبی با نیمار ندارد اما همچون ایکاردی و همسرش واندا نارا در مراسم حضور پیدا کرد. 

تم رنگی تعیین شده برای این مراسم به رنگ سفید بود و به همین خاطر مدعوین موظف بودند که لباس هایی به رنگ سفید را به تن کنند. 

پی اس جی فردا شب باید به مصاف نانت برود. قرار بود که جشن تولد نیمار بسیار مجلل تر و شیک تر باشد اما مدیران پی اس جی و توخل از او خواستند تا بدون حاشیه و با سر و صدایی کم تر جشن تولدش را برگزار کند. سال گذشته ردبول اسپانسر مراسم تولد 500 نفری ستاره برزیلی بود.

نیمار

br>

کاوانی در جشن تولد نیمار

ممفیس دیپای

ادینسون کاوانی

ادینسون کاوانی

نیمار

دی ماریا و همسرش

مارکینیوش و همسرش

br>

ایکاردی

br>

پاردس و همسرش

نیمار

پدر نیمار

وراتی

وراتی

وراتی و همسرش

دی ماریا و پاردس

لئاندرو پاردس و همسرش