هافبک آرژانتینی پاریسن‌ژرمن با امره جان معاوضه می‌شود؟

هافبک آرژانتینی پاریسن‌ژرمن با امره جان معاوضه می‌شود؟

پایگاه خبری فوتبالی - پاریسن ژرمن سال 2019 را ا خرید لئاندرو پاردس با قیمت 40 میلیون یورو آغاز کرد. بازیکن ارژانتینی قرار بود که همان قطعه گمشده تیم پاریسی در میانه زمین برای تیمی باشد که می خواهد چمپیونزلیگ را ببرد. اما توماس توخل از جذب وی راضی نبود و به این بازیکن فرصت نداد. توخل ترجیح داد که مارکینیوش در میانه زمین بازی کند و عملا اعتقادی به پاردس ندارد.

به گزارش فوتبالی، حالا لوپاریزین گزارش داده است که بازیکن سابق بوکا به دنبال جدایی از پی اس جی در نقل و انتقالات زمستانی است. مقصد احتمالی وی می تواند لیگ ایتالیا باشد. پاردس می تواند به بخشی از انتقال امره جان و ماتیا دی شیلیو تبدیل شود یا این که راهی ناپولی شود که مذاکراتی را برای خرید وی آغاز کرده است. 

اولویت برای پاردس این است که پیشنهاد یوونتوس را بپذیرد و بدین ترتیب امره جان نیز راه پی اس جی را در پیش بگیرد. از سویی پی اس جی شرایط خرید دی شیلیو را هم دنبال می کند. بیانکونری ها شاید برای خرید بازیکن آرژانتینی حاضر شوند که جان و دی شلیو را از دست بدهند.

پی اس جی امیدوار است که امسال طلسم ناکامی در لیگ قهرمانان را بشکند و به دنبال ترمیم نقاط ضعف خود در نقل و انتقالات تابستانی خواهد بود.