خبر خوش برای پاریسن‌ژرمن: دی ماریا برگشت

خبر خوش برای پاریسن‌ژرمن: دی ماریا برگشت

پایگاه خبری فوتبالی - پاریسن ژرمن با یک خبر خوش مواجه شده است. آنخل دی ماریا در مقابل دیژون دچار مصدومیت شد، ریکاوری کرد و حالا برای بازی مقابل لیون در نیمه نهایی جام حذفی فرانسه در لیست حضور دارد. نیمار نیز پس از سپری کردن یک جلسه محرومیت خود به خاطر دریافت کارت قرمز، دوباره به لیست برگشته است.

به گزارش فوتبالی، با وجود آن که توخل در کنفرانس مطبوعاتی حضور ال فیدئو در بازی امروز را تائید نکرده بود اما بازیکن اسبق رئال مادرید به موقع ریکاوری کرده و خودش را به این بازی حساس رسانده است. دی ماریا با مصدومیت بازی مقابل دیژون را ترک کرد و تعداد مصدومیت های عضلانی اش در پاریس به عدد 20 رسیده است.

از سویی دیگر تیاگو سیلوا غایب اصلی پی اس جی برای بازی امشب خواهد بود. بازیکن برزیلی در تلاش است تا خودش را به بازی هفته آینده مقابل دورتموند در لیگ قهرمانان اروپا برساند و احتمال دارد که شنبه اینده دقایقی نیز مقابل استراسبورگ بازی کند.

پی اس جی امیدوار است که با غلبه بر لیون بتواند مسیر خود برای کسب قهرمانی جام حذفی را نهایی کند و این جام را هم به کلکسیون افتخارات خود اضافه کند. البته هدف اصلی این تیم برگرداندن نتیجه مقابل دورتموند است چرا که مالکان قطری تیم فرانسوی به هیچ وجه دوست ندارند از اروپا حذف شوند.