سرگرمی جدید ستاره پاریسن ژرمن؛ خالکوبی زدن روی بدن دیگران!

سرگرمی جدید ستاره پاریسن ژرمن؛ خالکوبی زدن روی بدن دیگران!

پایگاه خبری فوتبالی - هواداران فوتبال معمولا عادت دارند که ببیند که اسطوره ها و ستارگان محبوبشان روی بدنشان خالکوبی می زنند اما به ندرت پیش می آید که یکی از آنها خودش هم دوست داشته باشد که کار خالکوبی زدن روی بدن دیگران را انجام  بدهد.

به گزارش فوتبالی، اخیرا آنخل دی ماریا ستاره آرژانتینی پاریسن ژرمن تصاویری از خودش در اینستاگرام منتشر کرده است که روی بدن افراد مختلفی خالکوبی می زند و به نظر می رسد که روی این کار تخصص و تبحر ویژه ای دارد. یکی از "مشتریان" وی دوست صمیمی اش آرتور است که برای خالکوبی زدن روی بدنش به بازیکن آرژانتینی اعتماد کرده است. 

ال فیدئو از دوران حضورش در رئال مادرید نشان داده بود که علاقه زیادی به خالکوبی دارد و به همین خاطر در آن زمان به دوستش آرتور که یک متخصص خالکوبی معروف در آرژانتین است، اعتماد کرد. ارتور سابقه خالکوبی زدن روی بدن دو ستاره آرژانتینی دیگر به نام های مائورو ایکاردی و لوتارو مارتینز را هم داشته است.

دی ماریا اخیرا ویدئویی از خودش در حال خالکوبی زدن روی بدن دیگران منتشر کرده است که این ویدئو با بازتاب قابل توجهی در اینستاگرام همراه شده است و هواداران وی از انتشار این ویدئو به شدت استقبال کرده اند و آن را پسندیده اند.