آغاز همکاری پیرلو و کریستیانو رونالدو؛ دورانی جدید در یوونتوس؟

آغاز همکاری پیرلو و کریستیانو رونالدو؛ دورانی جدید در یوونتوس؟

خبرگزاری فوتبالی - اولین جلسه‌ی تمرینی یوونتوس تحت هدایت آندره آ پیرلو برگزار شد. او پس از برکناری مائوریتسیو ساری، هدایت یوونتوس را عهده‌دار شد. گفته می‌شد کریستیانو رونالدو، فوق ستاره‌ی پرتغالی یوونتوس، رابطه‌ی خوبی با ساری نداشت و همین مسئله به یووه ضربه می‌زد. اکنون به نظر می‌رسد که با آمدن پیرلو این تیم پروژه‌ی جدیدی را شروع خواهد کرد. پروژه‌ای که کریستیانو رونالدو هم در آن نقشی کلیدی خواهد داشت.

به گزارش فوتبالی، انتصاب آندره آ پیرلو به عنوان سرمربی یوونتوس یکی از اتفاقات غیر منتظره‌ای بود که در این تابستان شاهد آن بودیم. پیرلو یکی از اسطوره های فوتبال ایتالیاست که در دوران بازیگری‌اش افتخارات زیادی را بدست آورد. اکنون این انتظار وجود دارد که یوونتوس با هدایت آندره آ پیرلو دوران موفقی را داشته باشد و علاوه بر موفقیت در سری آ، که تبدیل به عادتی برای بیانکونری ها شده، به دنبال موفقیت اروپایی باشد.

کریستیانو رونالدو و آندره آ پیرلو

یوونتوس 9 فصل پیاپی است که در لیگ ایتالیا قهرمان می‌شود اما همواره در لیگ قهرمانان اروپا ناکام بوده است. آن‌ها در این مدت دو بار با ماسیمیلیانو آلگری به فینال چمپیونزلیگ رسیدند اما در هر دو بار مقابل دو غول فوتبال اسپانیا یعنی بارسلونا و رئال مادرید شکست خوردند تا دستشان از جام کوتاه بماند. بانوی پیر به دنبال قهرمانی در اروپاست و آن‌ها برای رسیدن به این هدف، کریستیانو رونالدو را در سال 2018 به خدمت گرفتند اما در هر دو فصل اخیر باز هم در چمپیونزلیگ ناکام ماندند و اکنون باید دید که در دوران جدیدی که یوونتوس با پیرلو و کریستیانو رونالدو استارت زده است، بالاخره طلسم یووه در اروپا شکسته می‌شود یا خیر.

1470