واکنش زینچنکو به انتقاد همسرش از گواردیولا در مراسم عروسی‌شان

واکنش زینچنکو به انتقاد همسرش از گواردیولا در مراسم عروسی‌شان

خبرگزاری فوتبالی - اولکساندر زینچنکو، مدافع منچسترسیتی، درباره اظهارات همسرش که در آن از پپ گواردیولا برای تغییر تاکتیک در دیدار برابر لیون انتقاد شده بود توضیحاتی را ارائه کرد. 

به گزارش فوتبالی، سرمربی باتجربه کاتالان با تغییر تاکتیک خود در دیدار برابر لیون در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان با انتقادات بسیاری مواجه شد. تغییرات بسیاری در خط دفاعی سیتی صورت گرفت و این تیم با نتیجه 1 - 3 در این دیدار شکست خورد تا سوالات بسیاری درباره مردی مطرح شود که پس از سال 2012 در بارسلونا موفق به قهرمانی در اروپا نشده است. ولادا سدان، همسر زنچنکو، که در کشور اوکراین مجری ورزشی است جز کسانی بود که تغییرات صورت گرفته از سوی گواردیولا را زیر سوال برد و از استفاده این مربی از سیستم سه دفاعه انتقاد کرد. زینچنکو حالا به این صحبت‌ها واکنش نشان داده و سعی در آرام کردن فضا دارد. مدافع 23 ساله در اینستاگرامش نوشت: " باید چند نکته درباره این مصاحبه بگویم. اول از همه این که من صحبت بدی درباره تاکتیک تیم نکردم پس لطفا من را وارد این داستان نکنید. من توضیح دادم که ما به عنوان بازیکن تاکتیک‌ها و تجربیاتی که برای ما دارد را درک می‌کنیم و می‌توانیم با آنها سازگار شویم. این که به لیون باختیم به معنای اشتباه مربی نیست. اگر مصاحبه‌های قبلی من و نحوه صحبتم درباره مربی را ببینید باورم می‌کنید. او بهترین است. "

او در ادامه اضافه کرد: " اما دوم درباره همسرم. با این که او یک خبرنگار است اما یک هوادار هم هست. او در طول فصل در تمام بازی‌های خانگی و خارج از خانه همراه ما بود چون هوادار متعصب سیتی است! در ویدیو می‌توانید احساساتش بلافاصله پس از بازی را ببینید و او نظری مانند همه هواداران ابراز کرد چون می‌خواست که ما بازی بهتری را به نمایش بگذاریم. ما کاملا درک می‌کنیم که او نباید این موضوع را در شبکه‌های اجتماعی به اشتراک می‌گذاشت چون همسر من است اما او نمی‌خواست نظر یک خبرنگار درباره مربی را مطرح کند بلکه خیلی ساده در حال نشان دادن ناراحتی‌اش به عنوان یک هوادار بود. من در حال حاضر در مراسم عروسی به جای لذت بردن از این لحظات باورنکردنی مشغول نوشتن این مطالب هستم. من باید این کار را انجام می‌دادم چون نمی‌توانستم شرایط را همینطور رها کنم. امیدوارم ما را درک کنید. "

1811