انتقاد شدید نامزد زینچنکو از تاکتیک گواردیولا مقابل لیون

انتقاد شدید نامزد زینچنکو از تاکتیک گواردیولا مقابل لیون

خبرگزاری فوتبالی - پس از اولکساندر زینچنکو حالا نامزدش هم از پپ گواردیولا سرمربی اسپانیایی به خاطر حذف منچسترسیتی از لیگ قهرمانان اروپا انتقاد کرد.

به گزارش فوتبالی، ولادا سدان نامزد زینچنکو که مجری تلویزیونی است از گواردیولا به خاطر شکست سه بر یک منچسترسیتی مقابل لیون و حذف از لیگ قهرمانان اروپا انتقاد کرد.تیم انگلیسی برای سومین سال پیاپی در مرحله یک چهارم نهایی چمپیونزلیگ حذف شد.  تصمیم گواردیولا در مورد استفاده از سه مدافع مقابل لیون باعث شد تا تیمش شب بسیار بدی داشته باشد. حالا سدان در صفحه یوتیوب خود گفته است:" شاید حق نداشته باشم که این را بگویم، شاید زینچنکو از این کار من را منع کند اما اگر بخواهم خیلی محترمانه صحبت کنم باید بگویم که گواردیولا مقصر این شکست بوده است. در چنین لحظه حساسی او ناگهان تصمیم گرفت که از یک تاکتیک آزمایشی برای منچسترسیتی استفاده کند که تصمیم وحشتناکی بود. من حق انتقاد کردن ندارم اما بازی کردن با سه مدافع میانی تمرکز مدافعان را به هم زد. وقتی چنین ترکیبی در زمین قرار می گیرند دیگر حرفی برای گفتن نمی ماند... ببینید که از کدام بازیکنان درون زمین استفاده کردند و چه نیمکتی داشتند. کمتر تیمی در دنیا می تواند چنین نیمکتی داشته باشد."

زینچنکو سال گذشته در ورزشگاه المپیک کیف از سدان خواستگاری کرده بود. این زوج در مقابل دوربین های تلویزیونی پس از صعود اوکراین به یورو رابطه خود را علنی کردند. .
4125