مقصر از دست رفتن سهمیه حمیداوی است یا بختیاری‌زاده؟

مقصر از دست رفتن سهمیه حمیداوی است یا بختیاری‌زاده؟

خبرگزاری فوتبالی- تغییر سرمربی و سپردن هدایت شهرخودرو به بختیاری‌زاده برای مشهدی‌ها خوب نبود و باعث از دست رفتن سهمیه لبگ قهرمانان آسیا برای این تیم شد. البته این تنها یکی از حواشی مختلفی بود که برای شهرخودرو بعد از تعطیلات کرونایی لیگ برتر به وجود آمده بود و این تیم درگیر جنگ‌های داخلی مختلف بود.

به گزارش فوتبالی و به نقل از ایسنا، لیگ نوزدهم برای شهرخودرویی‌ها با خاطرات خوب تمام نشد و این تیم با تساوی برابر نساجی در خانه، ششم شد و فرصت حضور در آسیا را از دست داد. البته این از دست رفتن سهمیه تنها به دلیل تساوی برابر نساجی نبود و نماینده مشهد نتوانست نتایج خوب خود را پس از نشستن سهراب بختیاری‌زاده روی نیمکتش ارائه دهد.

شش بازی، ۴ تساوی و ۲ شکست حاصل کار شهرخودرو با بختیاری‌زاده روی نیمکت این تیم بود تا این نتایج به حمیداوی اثبات کند که شاید مربی خوبی را جایگزین سرآسیایی نکرده است؛ سرمربی که پس از دخالت‌های مالک تیم در مسائل فنی نتوانست در این تیم دوام بیاورد و حتی دستیاری در یک تیم پایین جدولی را به این موضوع ترجیح داد.

البته شهرخودرو به جز نتایج بد بختیاری‌زاده و دخالت‌های حمیداوی در کار سرمربی تیم حواشی دیگری هم داشت که باعث شد تیم مشهدی به جای جنگ برای سهمیه، شاهد جنگ‌های داخلی باشد. آخرین جنگ داخلی شهرخودرویی‌ها بحث و دعوای رحمتی و بختیاری‌زاده یود که سرمربی تیم، دروازه‌بان پیشین تیم ملی را در اختیار باشگاه قرار داد و به نوعی او را از تمرینات اخراج کرد. عملکرد رحمتی در این فصل و قرار گرفتن در رده چهارم برترین دروازه‌بان‌های لیگ از نظر کلین‌شیت به خوبی نشان می‌داد که دروازه‌بان اخراجی شهرخودرو هم وظیفه‌اش را درست در درون درواره انجام می‌داده و هم به خوبی به عنوان بزرگ‌تر تیمش را رهبری می‌کرده است. خوبی این درگیری و قشقرق برای بختیاری‌زاده این بود که او توانست نتایج نامناسبش را پشت این قضیه پنهان کند و حتی به نوعی رحمتی را مقصر آن نشان دهد.

این تیم به‌عنوان نماینده چهارم ایران در آسیا هم نتایج خوبی نگرفته و با دو شکست در قعر گروهش قرار دارد و برای صعود نیاز به معجزه دارد. فرهاد حمیداوی و مدیریت باشگاه شهرخودرو هنوز واکنشی به اتفافات گفته شده نشان نداده‌اند؛ آن‌ها نه از بختیاری‌زاده حمایت کرده‌اند و نه به او اولتیماتومی داده بودند، هم‌چنین هیچ موضعی هم درباره کنار گذاشتن رحمتی نگرفته‌اند و به قولی روزه سکوت گرفتند. سکوتی که ضرر و زیان‌هایش را به تنها نماینده مشهدی لیگ برتر رسانده و باید دید پادزهر حمیداوی به ویروسی که تیمش را بیمار ساخته چه چیزی است.

6641