بختیاری‌زاده: عده‌ای مرا دوست ندارند/ برخی مربیان، تاجر مسلک هستند

بختیاری‌زاده: عده‌ای مرا دوست ندارند/ برخی مربیان، تاجر مسلک هستند

پایگاه خبری فوتبالی- سرمربی نفت آبادان گفت: عده‌ای مرا دوست ندارند و برخی‌ منتقد هستند که می‌خواهم آنها را آگاه کنم.

به گزارش فوتبالی، سهراب بختیاری‌زاده در نشست خبری بعد از دیدار تیم‌های فوتبال پیکان و صنعت نفت آبادان که به تساوی 2-2 انجامید، اظهار داشت: بازی سنگینی بود. شرایط جدول را دیده بودیم و هر دو تیم شناخت خوبی نسبت به رقیب داشتند. هر دو تیم تلاش می‌کردند پیروز شوند و اگر نشد، مساوی کنند.

وی با انتقاد از عملکرد نفتی‌ها در نیمه نخست خاطرنشان کرد: پس از گلزنی در نیمه اول خیلی بد بودیم و پاس‌های اشتباهی دادیم که باعث شد پیکان سوار بازی شود. به بازیکنان نفت خسته نباشید می‌گویم که در نیمه دوم عالی بودند و دوندگی زیادی داشتیم. گل تساوی را زدیم و باعث شد شانس داشته باشیم تا با امید به لیگ ادامه بدهیم. کسب یک امتیاز خارج از خانه نتیجه خوبی است.

سرمربی صنعت نفت آبادان درباره احتمال تحمیل بازیکن به خودش گفت: در شخصیت من نیست که اصول خودم را زیر پا بگذارم. هیچ عضوی از باشگاه شامل هوادار یا مدیر در جذب بازیکن دخالت یا کسی را به من تحمیل نکردند. روز اول درباره شرایط زمین تمرین با مدیریت باشگاه صحبت کردم که شرایط لازم را در این زمینه مهیا کردند. عوامل باشگاه در فضایی آرام کمک کردند و به‌جز برخوردی که بعد از دیدار با فولاد رخ داد، شاهد جوّ خوبی هستیم.

بختیاری‌زاده با بیان اینکه هواداران صنعت نفت را درک می‌کند، تصریح کرد: دو فصل است که فوتبال آبادان به لیاقت خودش نرسیده و شکست‌های زیادی داشته است. غم و افسردگی هواداران نسبت به شرایط بد نفت را درک می‌کنم. با این حال روی مسائل فنی تمرکز کرده‌ایم و همه عوامل باشگاه شامل تیم رسانه‌ای، هواداران و مدیران می‌توانند کمک کنند تا صنعت نفت از این شرایط خارج شود.

وی در این مورد که صنعت نفت مقابل پیکان از بازیسازی از خط دروازه دست کشیده بود، گفت: مجاب کردن دروازه‌بان برای پاسکاری از خط دروازه شهامت می‌طلبد. مدافعان و دروازه‌بان باید شروع‌کننده خوبی باشند و عملکرد خوبی در پاس‌های کوتاه یا قُطری داشته باشند. از روز اول حرفی درباره مشکلات و در راستای کاهش انتظارات نزدم. عده‌ای مرا دوست ندارند و برخی‌ منتقد هستند که می‌خواهم آنها را آگاه کنم.

سرمربی صنعت نفت در ادامه عنوان کرد: هر مربی با دو یا سه اردو و بازی‌های دوستانه زیاد وارد مسابقات می‌شود، اما از حُجب و حیای ما سوءاستفاده می‌شود. ما کمک می‌کنیم شرایط صنعت نفت تغییر کند، اما دو ماه کامل را در نیم‌فصل از دست داده بودیم. باید بازیکنانی را از لیست کنار می‌گذاشتم و نفرات جدیدی جذب می‌کردیم. می‌دانید جذب بازیکن در نیم‌فصل چقدر سخت است.

بختیاری‌زاده با اشاره به مشکل بدنی بازیکنان صنعت نفت اظهار داشت: باید مشکل بدنسازی بازیکنان را حل می‌کردم. شش روز قبل از بازی با استقلال مشکل بدنی و ناهماهنگی داشتیم و هنوز نتونستیم بازیکن خارجی به تیم اضافه کنیم. دو بازیکن مد نظر ماست که یک نفر از آنها به تیم ملحق شده است. نسبت به شرایطی که داریم، دو مهاجم می‌خواهیم. همه تیم‌های پایین جدول به‌خوبی مجهز شده‌اند.

وی با بیان اینکه خودش را در شرایط بد نیم‌فصل اول صنعت نفت نیز سهیم می‌داند، خاطرنشان کرد: ما هم باید در لیگ برتر بازی کنیم؛ هم کارهای بدنی انجام بدهیم و بازیکنان را هماهنگ کنیم. ابایی ندارم که بعد از یک اشتباه، عذرخواهی کنم. با این حال برخی مربیان، تاجر مسلک هستند و به‌گونه‌ای حرف می‌زنند که انتظارات را در مُشت داشته باشند.

« برای بقا در لیگ برتر باید بیشتر تلاش و تمرکز کنیم.»، سرمربی صنعت نفت آبادان ضمن بیان این جمله گفت: این موارد در گروی این است که مجموعه تیم آرامش داشته باشد. همه بچه‌ها با جان و دل تلاش کردند. علی یوسف 10 روز بیمار بود و به تیم کمک کرد. کاپیتان بی‌نظیر ما یعنی طالب ریکانی بیمار بود و یک هفته دور از میادین بود. کی‌شمس هم سرماخوردگی داشت و چند بازیکن اصلی ما هم تمرین نکرده بودند.

7474