صنعت نفت و بختیاری‌زاده به پایان خط رسیدند؛ بدون برد و خیلی نزدیک به سقوط

صنعت نفت و بختیاری‌زاده به پایان خط رسیدند؛ بدون برد و خیلی نزدیک به سقوط

پایگاه خبری فوتبالی- عمر حضور سهراب بختیاری‌زاده روی نیمکت صنعت نفت به سال 1403 نرسید و مدیران این باشگاه، تصمیم گرفتند چند ساعت مانده به تحویل سال، عذر او را بخواهند. 

به گزارش فوتبالی، اینکه بختیاری‌زاده روی نیمکت آبادانی‌ها هرگز برنده نشد و البته بدون سابقه حتی یک برد به این نیمکت رسید، نشان می‌دهد انتصاب او چه ریسک عجیبی بود و درنهایت هم جواب نداد.

نکته ویژه درباره سهراب بختیاری‌زاده این است که او هنوز نتوانسته در تاریخ لیگ برتر، رنگ برد را ببیند. چه روی نیمکت شهرخودرو و چه به عنوان سرمربی صنعت نفت، عدد صفر درج شده در ستون برد دوران سرمربیگری بختیاری‌زاده هیچ تغییری نکرد.

بختیاری‌زاده، 14 بهمن سرمربی صنعت نفت و جانشین عبدالله ویسی شد که در نیم‌فصل اول روی نیمکت آبادانی‌ها نشسته بود. او و تیمش در 45 روز همکاری‌شان، 6 بازی در لیگ برتر برگزار کردند و تنها 2 امتیاز گرفتند: 2 مساوی و 4 باخت. در جام حذفی هم، صنعت نفت با بختیاری‌زاده خیلی زود و در همان مرحله یک‌شانزدهم از دور بازیها کنار رفت. آنها در ضربات پنالتی به استقلال آبی‌پوش ملاثانی باختند و حذف شدند.

  2 امتیاز کسب شده توسط بختیاری‌زاده، در خانه پیکان و در آبادان برابر نساجی رقم خورد. برابر پیکان، گل مساوی و یک امتیازی آنها را عرفان قهرمانی دقیقه 4+90 زد و صنعت نفت نتوانست رقیبی که از دقیقه 39 با یک بازیکن کمتر به بازی ادامه را داد، ببرد. یک امتیاز بازی با نساجی هم حاصل اشتباه مرگبار علیرضا رضایی در دقیقه 4+90 بود که ضربه آرام فرشاد محمدی‌مهر را با نمایشی محیرالعقول به تور دروازه رساند. بدون این دو گل دقیقه 4+90، بختیاری‌زاده با 6 باخت، نیمکت صنعت نفت را ترک می‌کرد.

صنعت نفت نفت در حال حاضر، تیم آخر جدول و کاندیدای اصلی سقوط است. آنها 13 امتیاز از 21 بازی دارند؛ تنها تیم بدون برد در بازیهای خانگی لیگ 23 هستند؛ هیچ تیمی کمتر از آنها، برنده نشده است (2 برد)؛ بیشتر از هرتیم دیگری، شکست خورده‌اند (12 باخت)؛ صاحب سومین خط حمله ضعیف فصل هستند و ضعیف‌ترین خط دفاع را هم با خوردن 33 گل دارند.

 مرور 9 بازی باقیمانده‌شان هم نشان می‌دهد کار بسیار سختی برای بقا خواهند داشت چراکه بیرون از خانه باید با ملوان و آلومینیوم دیدار کنند و در خانه هم میزبان سپاهان، پرسپولیس، مس رفسنجان و تراکتور هستند.

گزارش از علیرضا خطیبی/ پایگاه خبری فوتبالی