از عنایتی و سهراب تا خمز و تارتار؛ در حسرت برد

از عنایتی و سهراب تا خمز و تارتار؛ در حسرت برد

پایگاه خبری فوتبالی- هفته هفدهم به طلسم سرمربی پایان نداد و آنها را همچنان در حسرت برد نگه داشت.

به گزارش فوتبالی، رضا عنایتی مدتهاست در لیگ برتر برنده نشده، سهراب بختیاری‌زاده هنوز در لیگ برتر برنده نشده و حسرت پاکو خمز و مهدی تارتار برای شکست دادن سرخابی‌ها همچنان ادامه دارد.

* پاکو خمز

حسرت بردن پرسپولیس ادامه دارد. خمز در سومین رویارویی با قرمزها بازهم باخت و صاحب رکورد 100 درصد شکست شد؛ باخت 3 بر 2 در بازی برگشت فصل قبل و در تبریز، شکست یک صفر در بازی رفت این فصل بازهم در خانه و حالا شکست 2 صفر بیرون از خانه در بازی برگشت لیگ 23. تراکتور با خمز هرگز برابر پرسپولیس کلین‌شیت نکرده و تنها در یک بازی، گل زده است.

* رضا عنایتی

روزگار بدون برد در لیگ برتر ادامه دارد. حالا 16 بازی از آخرین برد عنایتی در این رقابتها می‌گذرد: لیگ 21 برابر فجر روی نیمکت هوادار. عنایتی در 3 بازی آخرش با هوادار در لیگ 21، 6 بار نشستن روی نیمکت نفت مسجدسلیمان در لیگ 22 و 7 دیداری که هدایت پیکان را در این فصل برعهده داشته هنوز رنگ برد را ندیده است. 

* مهدی تارتار

شکست ندادن استقلال همچنان ادامه دارد. تارتار در 12 رویارویی آخرش با آبی‌ها هرگز برنده نشده است؛ چه با ملوان، چه با ذوب‌آهن و چه با پیکان. او تنها 2 بار استقلال را برده و در هر 2 بازی روی نیمکت پارس نشسته و میزبان بازی بود. البته تیمهای تارتار برای ششمین بار پیاپی به استقلال نباختند و بعد از 7 بازی بالاخره به آبی‌ها گل زدند.

* سهراب بختیاری‌زاده

خبری از برد در تاریخ لیگ برتر نیست. هشتمین حضور او روی نیمکت هم منجر به ثبت برد نشد. بختیاری‌زاده سابقه 6 بار سرمربیگری شهرخودرو را در کارنامه دارد که بدون برد و با 4 مساوی و 2 باخت همراه بود. او از ابتدای نیم‌فصل دوم، هدایت صنعت نفت را برعهده گرفت و جانشین ویسی شد ولی بازهم تغییری رقم نخورد: 2 بازی و 2 باخت.

گزارش از علیرضا خطیبی/ پایگاه خبری فوتبالی