سویا 3-2 اینتر؛ آندلوسی ها پادشاه لیگ اروپا

سویا 3-2 اینتر؛ آندلوسی ها پادشاه لیگ اروپا

خبرگزاری فوتبالی - سویا به عنوان پرافتخارترین تیم تاریخ لیگ اروپا برای ششمین بار این جام را برد تا اختلافش با اتلتیکو، یوونتوس، لیورپول و اینتر با سه جام را افزایش بدهد.

به گزارش فوتبالی، تیم آندلوسی در ابتدا با پنالتی لوکاکو در مقابل اینتر عقب افتاد تا به نظر برسد که نراتزوری ها پس از گلباران کردن شاختار کار آسانی دارند و پس از 10 سال دوباره یک جام اروپایی به دست می آورند اما دو گل عالی دی یونگ باعث شد تا تیم لوپتگی به بازی برگردد. گودین گل مساوی را زد تا کار به تساوی کشیده شود. اما دیگو کارلوس مدافع برزیلی سویا که فصل درخشانی داشته با یک ضربه برگردان در محوطه جریمه که به پای بازیکن حریف برخورد کرد توانست گل قهرمانی را به ثمر برساند.

سویا با قهرمانی در لیگ اروپا حالا درلیگ قهرمانان اروپای فصل 20-2019 در سید اول جای خواهد گرفت و صاحب قرعه آسان تری می شود. از سویی آنها باید منتظر فینال لیگ قهرمانان اروپا بمانند تا حریفشان در سوپرجام اروپا مشخص شود و بدین ترتیب بازی سوپرجام آخرین بازی فصلشان خواهد بود.سویا بدین ترتیب پس از دوران طلایی امری حالا با لوپتگی نیز پس از چهار سال قهرمان اروپا شد و مربی اسبق رئال مادرید و تیم ملی اسپانیا نشان داد که اگر با صبر و حوصله بیشتری در موردش رفتار شود می تواند موفق شود همان طور که آندلوسی ها صبر کردند و پاداش آن را گرفتند اما در لاروخا و مادرید در موردش صبر وجود نداشت.

از سویی اینتر با کونته همچنان در حسرت جام ماندند. آنها در لیگ ایتالیا یک امتیاز تا یوونتوس قهرمان فاصله داشتند و حالا این جا نیز در یک قدمی جام ماندند. حالا باید دید که کونته فصل بعد هم مربی نراتزوری ها می ماند یا گزینه هایی نظیر الگری جانشین وی می شوند.

4125