اقدام جالب مدیر سویا؛ خالکوبی جام لیگ اروپا با ۶ ستاره

اقدام جالب مدیر سویا؛ خالکوبی جام لیگ اروپا با ۶ ستاره

خبرگزاری فوتبالی – مدیر تیم سویا روی دستانش جام قهرمانی لیگ اروپا به همراه ۶ ستاره را خالکوبی کرده است.

به گزارش فوتبالی، رامون رودریگز که به نام مونچی بین فوتبال‌دوستان شناخته می‌شود از مدیران موفق ورزشی است که بیش از ۱۶ سال در سویا استعداد کشف کرده و آن‌ها را به فروش رسانده تا سویا درآمدزایی کند. او در جریان جام‌هایی که سویا در لیگ اروپا کسب کرده، در این تیم حضور داشته و حالا این موفقیت را با قرار دادن تصویر جام لیگ اروپا به همراه ۶ ستاره، روی بدنش جشن گرفته است. او تصویر این خالکوبی را در توئیتر شخصی‌اش منتشر کرده است.

سویا امسال توانست برای ششمین بار در لیگ اروپا قهرمانی به دست آورد و آمار خود را در زمینه پرافتخارترین تیم لیگ اروپا بهبود بهشد. مونچی،‌ مدیر تیم فوتبال سویا هم که روز شنبه ۵۲ ساله شد، این اتفاق را با خالکوبی جام قهرمانی لیگ اروپا به همراه شش ستاره روی ساعد دست چپش جشن گرفت.

مونچی در دوران بازی‌اش تنها برای سویا بازی کرده بود و در سال ۹۹ هم از فوتبال خداحافظی کرده بود. او از همان زمان به پست مدیریت تیم فوتبال سویا رسید و در این سال‌ها بازیکنانی چون خسوس ناواس، ریس، راموس، دنی آلوز و ... را کشف کرد و به فروش رساند.

گفتنی است چندی پیش دیگو کارلوس هم تصویر ضربه‌ای که مقابل اینتر در لیگ اروپا به گل تبدیل کرده بود را روی بدنش خالکوبی کرده بود.

1101