اعلام ترکیب سویا و اینتر؛ جام به اسپانیا می رود یا ایتالیا؟

اعلام ترکیب سویا و اینتر؛ جام به اسپانیا می رود یا ایتالیا؟

خبرگزاری فوتبالی - ترکیب اینتر و سویا برای فینال لیگ اروپا مشخص شد.

به گزارش فوتبالی، تکلیف اولین جام اروپایی فصل 20-2019 امشب مشخص می شود که سویا با هدایت لوپتگی در فینال امشب در شهر کلن وارد میدان خواهد شد: بونو، خسوس ناواس، کانده، دیگو کارلوس، رگیلون، فرناندو، جوردن، بانگا، اوکامپوس، سوسو و دی یونگ.

از سویی دیگر اینتر با هدایت کونته با این ترکیب پا به میدان خواهد گذاشت: هندانوویچ، گودین، دی فرای، باستونی، دی آمبروسیو، بارلا، بروزوویچ، گالیاردینی، یونگ، لوکاکو و لوتارو مارتینز.

سویا که توانسته از پس حذف منچستریونایتد بر بیاید خاطرات خوشی از قهرمانی در لیگ اروپا در دوران اونای امری دارد و حالا جولن لوپتگی سرمربی اسبق رئال مادرید و تیم ملی اسپانیا می تواند آن خاطرات را تکرار کند. تیم آندلوسی می خواهد به عنوان تنها نماینده اسپانیا در فینال های اروپایی امسال، جام را بالای سر ببرد. در نقطه مقابل اینتر قرار دارد که با هدایت کونته نایب قهرمان لیگ ایتالیا شده و حالا می خواهد 10 سال پس از فتح چمپیونزلیگ دوباره در یک تورنمنت اروپایی به قهرمانی برسد و فاتح لیگ اروپا شود. کونته انگیزه بالایی دارد و خط حمله مقتدر تیمش با حضور روملو لوکاکو و لوتارو نیز نقش ویژه ای ایفا خواهند کرد.

4125