سویا قهرمان لیگ اروپا شد؛ مورینیو از پس پادشاه لیگ اروپا برنیامد

سویا قهرمان لیگ اروپا شد؛ مورینیو از پس پادشاه لیگ اروپا برنیامد

پایگاه خبری فوتبالی - در فینال این فصل از رقابت های لیگ اروپا، آ اس رم و سویا به مصاف هم رفتند و در نهایت پس از یک بازی 120 دقیقه ای، سویا موفق شد در ضربات پنالتی آ اس رم را شکست دهد و به این ترتیب قهرمان لیگ اروپا شود.

به گزارش فوتبالی، در این بازی رم کار را خوب شروع کرد و توانست گل اول بازی را به ثمر برساند. شاگردان ژوزه مورینیو در دقیقه 34 بازی توسط پائولو دیبالا روی پاس جانلوکا مانچینی به گل رسیدند و به این ترتیب این تیم امیدوار شد که بتواند با تکیه بر تاکتیک های دفاعی مورینیو، فضا را ببندد و قهرمان لیگ اروپا شود اما این اتفاق نیفتاد.

در دقیقه 55 بازی، جانلوکا مانچینی با یک گل به خودی دروازه رم را باز کرد و به این ترتیب بازی یک بر یک مساوی شد و سویا به بازی برگشت. در ادامه کار تلاش های دو تیم بی فایده بود و حساب کار به وقت های اضافه کشیده شد. در وقت های اضافه هم تلاش دو تیم فایده ای نداشت. هر چند که بازی بیشتر دست سویا بود و شاگردان مورینیو در لاک دفاعی خود فرو رفته بودند.

در نهایت در ضربات پنالتی، سویا موفق شد با نتیجه 4 بر 1 به پیروزی برسد و فاتح لیگ اروپا شود. آن ها پر افتخار ترین تیم لیگ اروپا هستند که مورینیو هم از پس آن ها بر نیامد.

تماشای ضربات پنالتی فینال لیگ اروپا

1470