رسمی / دو بازی لیگ اروپا بین اینتر-ختافه و سویا-رم لغو شد

رسمی / دو بازی لیگ اروپا بین اینتر-ختافه و سویا-رم لغو شد

پایگاه خبری فوتبالی – یوفا رسما اعلام کرده که بازی‌های مرحله یک‌هشتم نهایی لیگ اروپا بین سویا – رم و اینتر – ختافه به دلیل شیوع ویروس کرونا لغو شده است.

به گزارش فوتبالی، با توجه به این که دولت اسپانیا تمامی پروازهای به ایتالیا و از ایتالیا را لغو کرده بود، بسیار بعید به نظر می‌رسید که این دو بازی برگزار شود. دولت اسپانیا در تلاش است که شیوع ویروس کرونا را در این کشور کاهش دهد، و به همین دلیل مانع حضور افراد ایتالیایی در این کشور شده است.

مقامات شهر سویل حاضر نشدند که اجازه پرواز هواپیمای حامل تیم رم را بدهند تا آنها به این شهر بیایند و با سویا بازی کنند، و تیم ختافه هم حاضر نشد که اسپانیا را به مقصد ایتالیا ترک کند تا با اینتر بازی کند. بازی رفت این دو تیم قرار بود در سن‌سیرو برگزار شود.

حالا یوفا رسما اعلام کرده که این دو دیدار به حالت تعلیق درآمده‌اند. این دو اولین دیدارهایی هستند که یوفا آنها را به دلیل شیوع ویروس کرونا به حالت تعلیق درمی‌آورد.

البته آتالانتا دیشب در خانه والنسیا در مرحله یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان به میدان رفت، ولی ممنوعیت رفت و آمد به ایتالیا از نیمه شب دیشب در اسپانیا برقرار شد، و به این ترتیب آن بازی امکان برگزاری را پیدا کرد.

8444