اینزاگی: با آمدن پیرلو اکنون مربیان زیادی از ایتالیای 2006 داریم

اینزاگی: با آمدن پیرلو اکنون مربیان زیادی از ایتالیای 2006 داریم

خبرگزاری فوتبالی - فیلیپو اینزاگی، اسطوره‌ی میلان، معتقد است که حضور پیرلو به عنوان سرمربی یوونتوس می‌تواند برای این تیم بسیار سودآور باشد و در حال حاضر بسیاری از بازیکنانی که در جام جهانی 2006 با ایتالیا قهرمان جهان شدند در حال مربی شدن هستند.

به گزارش فوتبالی، فیلیپو اینزاگی که در حال حاضر سرمربی تیم بنونتو است، در سال 2006 به همراه آندره آ پیرلو عضو تیمی بود که قهرمان جهان شد. اینزاگی در میلان هم با پیرلو هم بازی بوده است. اکنون به نظر می‌رسد برخی از بازیکنانی که در جام جهانی 2006 در تیم ملی ایتالیا حاضر بودند، در حال سرمربی شدن هستند و نسل جدید مربیان ایتالیایی از بازیکنان آن تیم ظهور می‌کند.

فیلیپو اینزاگی که در فصل 2014/15 سرمربی میلان بوده است، ضمن اشاره به این موضوع که ایتالیایی های حاضر در جام جهانی 2006 در حال سرمربی شدن هستند، خاطر نشان کرد که پیش از اینکه پیرلو به عنوان سرمربی تیم های رزرو یوونتوس منصوب شود با او تماسی داشته است. اینزاگی در مصاحبه با اسکای اسپورت گفت:" من قبلاً هنگامی که او به هدایت تیم زیر 23 سال منصوب شد برایش نامه نوشتم و به او گفتم که این کار سختی خواهد بود اما شروعش در یوونتوس می تواند یک مزیت باشد. اکنون مربیان زیادی از تیم ملی 2006 داریم. می‌خواستیم شور و شوق خود را به بازیکنان انتقال دهیم."

1470