فیلیپو اینزاگی: بازی‌ها فشرده نبود لاتزیو در کورس قهرمانی می‌ماند

فیلیپو اینزاگی: بازی‌ها فشرده نبود لاتزیو در کورس قهرمانی می‌ماند

خبرگزاری فوتبالی – فیلیپو اینزاگی اعلام کرده اگر بازی‌ها انقدر فشرده نبود، لاتزیو می توانست بهتر عمل کند.

به گزارش فوتبالی، تیم لاتزیو به رهبری سیمونه اینزاگی، تا قبل از تعطیلی کرونا یکی از بهترین تیم‌ها بود که حتی می‌توانست در سری آ قهرمان شود. سیمونه اینزاگی حتی توانسته بود در سوپرکاپ ایتالیا، یوونتوس را شکست دهد و همه آن‌ها را سد محکمی در راه قهرمانی یوونتوس در سری آ می‌دانستند اما پس از پایان دوران قرنطینه و آغاز دوباره فوتبال، لاتزیویی‌ها فرم خوب خود را از دست دادند و در نهایت در رده چهارم قرار گرفتند. در همین زمینه، فیلیپو اینزاگی، برادر سیمونه اینزاگی اعلام کرده اگر بازی‌های پس از دوران قرنطینه با فشردگی کمتری برگزار می‌شد، لاتزیو می‌توانست بهتر عمل کند.

فیلیپو اینزاگی در جدیدترین گفت و گوی خود به گازتا دلو اسپورت گفته: اگر در هر هفته یک بازی در سری آ برگزار می‌شد، لاتزیو می‌توانست قهرمان شود یا تا لحظه آخر در کورس قهرمانی باقی بماند اما بازی کردن آن هم هر ۳ روز یکبار باعث شد یوونتوسی که قدرت و تجربه بیشتری داشت قهرمان شود.

گفتنی است فیلیپو اینزاگی توانسته تیم بنونتو را به سری آ برساند و دیدار فصل آینده بنونتو و لاتزیو می‌تواند به دلیل حضور دو برادر روی نیمکت‌های دو تیم از جذابیت‌های بی‌شماری برخوردار باشد.

1101