فیلیپو اینزاگی: شماره ۹ میلان نفرین نشده!

فیلیپو اینزاگی: شماره ۹ میلان نفرین نشده!

پایگاه خبری فوتبالی – اینزاگی معتقد است شماره ۹ میلان نفرین نشده است. او ایموبیله را بهترین فوتبالیست ایتالیایی در حال حاضر می‌داند.
به گزارش فوتبالی، فیلیپو اینزاگی که در حال حاضر هدایت بنونتو را در سری‌ B برعهده دارد در جدیدترین گفت و گوی خود با اسکای اسپرت ایتالیا درباره طلسم شدن شماره ۹ میلان گفته: این مسئله من را به خنده می‌اندازد. پوشیدن شماره ۹ برای هرکسی سخت است اما نفرینی وجود ندارد. اگر زلاتان شماره ۹ را می‌پوشید حالا هیچ نفرینی وجود نداشت. مانند زمانی است که من این پیراهن را پس از فن باسن و وه‌آ می‌پوشیدم، پس باید طلسم می‌شدم. درست نیست شماره پیراهن من را بایگانی کنید همانطور که بعد از فان باسن این اتفاق رخ نداد. شماره ۹، پیراهن بسیار مهمی است که به زودی دوباره گلزنی می‌کند.
اینزاگی درباره ایموبیله افزود: مقایسه کار آسانی نیست اما فکر می‌کنم او بهترین فوتبالیست ایتالیایی است و سبک خاص خود را در چند سال اخیر نشان داده. او را به عنوان یک مهاجم دوست دارم و فکر می‌کنم تیم ملی هم می‌تواند با حضور او موفق باشد.
اینزاگی درباره برادرش، سیمونه اینزاگی گفت: او در همه‌چیز از من بهتر است. سیمونه یک مربی مدرن است که من را شگفت زده می‌کند. او یک مرد صادق است و چنین افرادی شایسته بهترین‌ها هستند.

1101