رسمی؛ آندره آ پیرلو سرمربی تیم جوانان یوونتوس شد

رسمی؛ آندره آ پیرلو سرمربی تیم جوانان یوونتوس شد

خبرگزاری فوتبالی - آندره آ پیرلو، هافبک اسطوره‌ای سابق میلان و یوونتوس، رسما هدایت تیم زیر 23 ساله های بیانکونری را عهده دار شده است.

به گزارش فوتبالی، باشگاه یوونتوس رسما از انتصاب آندره آ پیرلو به عنوان سرمربی جدید تیم زیر 23 ساله هایش خبر داد. مدت ها بود که شایعاتی پیرامون مربیگری آندره آ پیرلو در رده های جوانان یوونتوس و حتی جانشینی او به جای مائوریسیو ساری مطرح بود. تا اینکه بالاخره رسما باشگاه یوونتوس اعلام کرد که او هدایت تیم جوانانِ بیانکونری را بر عهده خواهد داشت.

باشگاه یوونتوس در این باره نوشت:" امروز ماجراجویی جدیدی برای آندره آ پیرلو و یوونتوس آغاز می شود. بعد از پنج سال دوباره با هم کار می کنیم."

آخرین حضور آندره آ پیرلو در باشگاه یوونتوس مربوط به فصل 2014/15 بود که بیانکونری در فینال لیگ قهرمانان اروپا مقابل بارسلونا با نتیجه سه بر یک شکست خورد. پس از آن، هافبکِ ایتالیایی به فوتبال آمریکا رفت و به تیم نیویورک سیتی پیوست. اکنون پس از 5 سال دوری از یوونتوس، او مجددا به این باشگاه بازگشته است.

در ادامه‌ی بیانیه‌ی باشگاه یوونتوس آمده است که:"آندره آ در حقیقت مربی جدید تیم زیر 23 سال است. این بازگشت برای ما یک چالش است. خوش آمدی، مربی پیرلو!"

1470