فیلیپو اینزاگی: محبوب‌ترین گلم در میلان را خودم به ثمر نرساندم!

فیلیپو اینزاگی: محبوب‌ترین گلم در میلان را خودم به ثمر نرساندم!

پایگاه خبری فوتبالی – فیلیپو اینزاگی می‌گوید گلی که از نظر هواداران میلان محبوب‌ترین گل او شناخته می‌شود را اصلا او به ثمر نرسانده است.
به گزارش فوتبالی، در سال ۲۰۰۳ و در جریان مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا میلان در سن‌سیرو مقابل آژاکس به تساوی ۲-۲ رسیده بود و با توجه به نتیجه ۰-۰ در دور رفت در حال حذف شدن بود. که در نهایت با گل دقایق پایانی اینزاگی به برتری رسید.
فیلیپو اینزاگی در یک لایو اینستاگرامی در این رابطه گفته: ۱۷ سال از آن روز گذشته اما هنوز به آن روز فکر می‌کنم. انگار همین دیروز بود. برخی شب‌ها تا ابد در قلبتان می‌ماند. هنوز هم اگر از هواداران میلان درباره محبوب‌ترین گلی که من به ثمر رساندم بپرسید،‌ در کنار گلی که در فینال آتن زدم، به گل دقایق پایانی مقابل آ‌ژاکس اشاره می‌کنند که ربطی به من ندارد و در واقع من آن را به ثمر نرساندم!
در صحنه گل مذکور فیلیپو اینزاگی یک ضربه چیپ را به سمت دروازه می‌فرستد که یان دال توماسون در آخرین لحظه پایش به توپ برخورد می‌کند اما ممکن بود کمک داور این صحنه را آفساید تشخیص دهد.
اینزاگی می‌گوید: اگر کمک داور در جای درستی قرار نداشت می‌توانست این گل را مردود کند و ما دیگر قهرمان آن دوره نشویم. چیزی که باعث شد من آن گل را به ثمر برسانم لیز خوردن چیوو بود. من حواسم را جمع کردم زیرا زمین سن‌سیرو خیلی اوقات لیز بود. آن مسابقه به من نشان داد تا آخرین لحظه باید امید داشت و فوتبال تا لحظه دمیدن سوت داور ادامه دارد.
1101