اینزاگی: زلاتان هنوز هم چیز های زیادی می‌تواند به میلان اضافه کند

اینزاگی: زلاتان هنوز هم چیز های زیادی می‌تواند به میلان اضافه کند

خبرگزاری فوتبالی - فیلیپو اینزاگی، اسطوره‌ی میلان و مربی کنونی بنونتو، اظهار امیدواری کرد که زلاتان در میلان مانده و در این تیم بتواند تحت هدایت پیولی به روند مثبت خود ادامه دهد.

به گزارش فوتبالی، اینزاگی که قبلا سرمربی میلان نیز بوده است، امیدوار است که حضور زلاتان در میلان ادامه دار بوده و ایبرا در جمع روسونری ها بدرخشد چرا که به اعتقاد اینزاگی این بازیکن هنوز هم می‌تواند چیز های زیادی به این تیم اضافه کند. فیلیپو اینزاگی حدود 300 بازی برای میلان انجام داده است و یکی از اسطوره های این باشگاه به شمار می‌رود. او در حال حاضر سرمربی بنونتو است. اینزاگی بین سال های 2001 تا 2012 بازیکن میلان بود و در فصل 2014/15 سرمربی روسونری ها شد.

فیلیپو اینزاگی در گفتگو با اسکای اسپورت گفت:" همه ما آنچه را كه ایبرا به میلان داده است، دیده‌ایم. امیدوارم که او در کنار روسونری‌ها بماند و این بار فصل را از ابتدا آغاز کند چرا که او در ژانویه وارد میلان شد و پیوستن به یک تیم در اواسط فصل به هیچ وجه آسان نیست. امیدوارم او بتواند از ابتدای فصل در این تیمی که تحت هدایت پیولی قرار دارد، کار کند چرا که او هنوز هم می تواند خیلی چیز ها به آن‌ها اضافه کند."

1470