مچ‌اندازی رایولا با میلان؛ اجازه تمدید قرارداد با ستاره‌ها را نمی‌دهد!

مچ‌اندازی رایولا با میلان؛ اجازه تمدید قرارداد با ستاره‌ها را نمی‌دهد!

خبرگزاری فوتبالی - چند بازیکن مهم و تاثیرگذار در ترکیب میلان مثل جیان لوئیجی دوناروما و زلاتان ابراهیموویچ، با مدیر برنامه مشهور یعنی مینو رایولا کار می‌کنند و به همین دلیل تمدید قرارداد با آن‌ها کار سختی است.

به گزارش فوتبالی، کالچو مرکاتو گزارش داده با وجود آن که هر دو طرف مشتاق ادامه همکاری هستند اما مسائل اقتصادی در جدیدترین قراردادشان حرف اول را می‌زند. پیشتر اعلام شده بود میلان به زلاتان ۳ میلیون یورو به همراه پاداش را پیشنهاد داده بود اما زلاتان درخواستی ۷ میلیون یورویی داشته و قرار است تا هفته آینده تکلیف مشخص شود. در مسئله تمدید قرارداد دوناروما هم گفته شده مینو رایولا می‌خواهد متوجه شود برنامه مالکین میلان چیست و آن‌ها مچگونه می‌خواهند تیم را تقویت کنند. به همین دلیل این مدیر برنامه مشهور می‌خواهد در قرارداد بندی قرار دهد که اگرش شرایط مساعد نبود دوناروما بتواند میلان را ترک کند. خانواده این دروازه‌بان ایتالیایی البته دوست دارند در میلان بمانند اما شرایط با سال ۲۰۱۷ تفاوت پیدا کرده و به همین دلیل جزئیات، تکلیف ادامه حضور دوناروما را در میلان مشخص می‌کند.

کالچو مرکاتو در گزارش خود، شرایط فعلی میلان را یک مچ‌اندازی با رایولا دانسته که وضعیت سختی برای روسونری بوجود آورده. باید دید در نهایت  تکلیف این دو ستاره میلان در آینده چه خواهد شد.

1101