مدیر بایرن مونیخ: بعد از بردن بارسلونا خبری از پایکوبی در رختکن نبود

مدیر بایرن مونیخ: بعد از بردن بارسلونا خبری از پایکوبی در رختکن نبود

خبرگزاری فوتبالی - کارل هاینس رومنیگه، ریاست بایرن مونیخ، معتقد است که قهرمانیِ این تیم در لیگ قهرمانان اروپا رویایی خواهد بود.

به گزارش فوتبالی، رومنیگه در حال حاضر ریاست بایرن مونیخ را بر عهده دارد اما در دوران بازیگری‌اش سابقه‌ی پوشیدن پیراهن اینترمیلان را هم در کارنامه‌ی خود دارد. او در گفتگو با اسکای اسپورت ایتالیا گفت:" اینتر در لیگ اروپا بسیار خوب عمل می كند و شایسته پیروزی برابر بایر لوركوزن در مرحله یک چهارم نهایی بود. آنها را خیلی دوست داشتم ، نکته‌ی مهم فقط جذب ستاره ها نیست ، بلکه خوب بازی کردن مهم است. اگر بایرن قهرمان لیگ قهرمانان اروپا و اینتر قهرمان لیگ اروپا شود ، برای من یک نتیجه رویایی خواهد بود."

بایرن مونیخ با نتیجه‌ی هشت بر دو بارسلونا را در هم کوبید. مدیر بایرن در این باره گفت:" بعد از بازی به رختکن رفتم و انتظار داشتم که همه این پیروزی شکوهمند را جشن بگیرند ، اما آنها واقعاً آرام و متمرکز برای بازی بعدی بودند. آنها واقعاً می خواهند فوتبالی هجومی را ارائه دهند و شب گذشته به روشی باورنکردنی این کار را انجام دادند. یک نوع ارتباطِ نادر میان مربی و بازیکنان وجود دارد ، از زمانی که هانسی فلیک سکان دار تیم شد ، همه چیز کاملا تغییر کرده و سبک بایرن دیدنی شده است."

ایوان پریشیچ به طور قرضی از اینتر میلان به بایرن مونیخ آمده است. رومنیگه درباره‌ی او گفت:" ایوان فصل خوبی داشته و بسیار قابل اعتماد است. او لزوماً کاری تماشایی انجام نمی دهد اما از نظر آماری با گل و پاس گل خود را نشان می دهد. فلیک واقعاً روی او حساب می کند. هنوز تصمیم نگرفته ایم که آیا او می ماند یا نه ، اما مربی و من واقعاً او را دوست داریم."

1470