رسمی؛ عضو جدید هیات مدیره بایرن مونیخ مشخص شد

رسمی؛ عضو جدید هیات مدیره بایرن مونیخ مشخص شد

پایگاه خبری فوتبالی - در روز های اخیر شاهد تغییرات نسبتا زیادی در بخش مدیریتی باشگاه بایرن مونیخ هستیم و به تازگی کارل هاینز رومنیگه نیز به هیات مدیره بایرن مونیخ برگشته است و در یک پست جدید مشغول به کار شده است.

به گزارش فوتبالی، اخراج یولیان ناگلزمن و آوردن توماس توخل تصمیم عجیبی بود که حسن صالح حمیدزیچ و اولیور کان آن را گرفتند. همین تصمیم موجب شد تا بایرن مونیخ از رقابت های لیگ قهرمانان اروپا و جام حذفی آلمان حذف شود و در بوندسلیگا هم به سختی به قهرمانی برسد. پس از پایان فصل، تغییرات در هیات مدیره بایرن مونیخ آغاز شد و پس از برکناری اولیور کان، اکنون کارل هاینز رومنیگه به عنوان یکی از اعضای جدید هیات مدیره بایرن مونیخ معرفی شده است. البته کارل هاینز رومنیگه بیشتر قرار است نقش نظارتی در باشگاه بایرن مونیخ داشته است و او به عنوان عضوی از هیات نظارت این باشگاه انتخاب شده است.

کارل هاینز رومنیگه پس از این انتصاب در گفت و گویی که داشت، گفت:" می خواهم از اعتماد هیات نظارت تشکر کنم و مشتاقانه منتظر حمایت از بایرن در آینده هستم."

به نظر می رسد که بایرن مونیخ فعلا کار با توماس توخل را ادامه دهد و باید دید که در فصل آینده شرایط برای این باشگاه به چه شکل پیش می رود.

1471