لواندوفسکی نمی‌تواند در بارسلونا بیشتر از بایرن مونیخ جام کسب کند

لواندوفسکی نمی‌تواند در بارسلونا بیشتر از بایرن مونیخ جام کسب کند

پایگاه خبری فوتبالی - کارل هاینتس رومنیگه رئیس سابق بایرن مونیخ، تصمیم اخیر روبرت لواندوفسکی ستاره لهستانی مبنی بر پیوستن به بارسلونا را زیر سوال برد. 

به گزارش فوتبالی، قرارداد ستاره سابق بروسیا دورتموند با بایرن مونیخ در سال 2023 به پایان می‌رسد و لواندوفسکی اخیراً تایید کرده که دیگر قراردادش را با باواریایی‌ها تمدید نخواهد کرد و می‌خواهد در پنجره نقل و انتقالات تابستانی بعدی از مونیخ برود. خبرگزاری‌ها معتبر در چند روز گذشته، نیوکمپ را مقصد احتمالی این مهاجم لهستانی نامیده‌اند. 

به نقل از سایت گل، رومنیگه رئیس سابق بایرن مونیخ اصلاً از تصمیم لواندوفسکی استقبال نکرده و در این باره به بیلد گفت: "باورم نمی‌شود که در حال حاضر شما بتوانید با بارسلونا بیشتر از بایرن مونیخ جام ببرید. بارسلونا چه چیزی بیشتر از فتح جام می‌خواهد به لواندوفسکی پیشنهاد دهد؟ چیزی به ذهنم نمی‌رسد." 

به هر حال مقامات بایرن همیشه گفته‌اند که لواندوفسکی سال آخر قراردادش را در آلیانز آرنا سپری خواهد کرد و در آن سو، ژاوی هرناندز سرمربی بارسلونا مذاکرات با ایجنت این ستاره لهستانی را تایید کرده است. 

رومنیگه در ادامه افزود: "روبرت برای بایرن مونیخ، غیرقابل جایگزین است. شما به چنین بازیکنی نیاز دارید، حتی اگر در آستانه 34 سالگی باشد. او در گلزنی بی نظیر است و چنین مهاجمی در اروپا بسیار کمیاب می‌باشد."

4416