واکنش رییس سابق بایرن مونیخ به اقدامات لاپورتا در تابستان

واکنش رییس سابق بایرن مونیخ به اقدامات لاپورتا در تابستان

پایگاه خبری فوتبالی - کارل هاینتس رومنیگه رییس سابق بایرن مونیخ به صحبت درباره خوان لاپورتا و مشکلات مالی بارسلونا پرداخت. 

به گزارش فوتبالی، امشب از ساعت 23:30 به وقت تهران، تیم‌های بایرن مونیخ و بارسلونا از دور دوم مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا در استادیوم آلیانز آرنا مقابل هم به میدان خواهند رفت. رومنیگه درباره اقدامات لاپورتا برای بازسازی بارسلونا پس از خروج لیونل مسی گفت: "بارسلونا برای مدت طولانی تبدیل به یک قدرت جهانی شده بود، یک الگو برای ما. من چند بار با اولی هوینس درباره الگو گرفتن از بارسلونا صحبت کردم، اما متاسفانه در چند فصل اخیر شرایط تغییر کرد. آن بازی دیوانه وار 8-2 در لیسبون، یک نشانه بود. ما در ابتدا بسیار مضطرب بودیم و انتظار یک بازی سخت و پیچیده داشتیم. در راه برگشت در اتوبوس به شادی و جشن گرفتن پرداختیم. آن بازی شبیه فیلم بود."

"بارسلونا به خاطر لاماسیا یک الگو برای همه بود. سپس همه پول‌ها را به مسی دادند که البته باشگاه را به سطح بالاتری برد. من لاپورتا را به خوبی می‌شناسم. او تصمیم گرفت تا به جای صبوری کردن، راه سریع‌تر را برای بازسازی تیم انتخاب کند. بالاخره او توانست ثابت کند که تیم را دوباره از نو ساخته. لاپورتا همیشه خوشبین است. من معتقدم که او آدم مناسبی برای به دست گرفتن ریاست بارسلونا بود. هیچ کس مثل او باشگاه را نمی‌شناسد. او بخشی از دوره طلایی با پپ گواردیولا بود."

4416