سرخی روبرتو: هیچ تیمی مدعی اصلی فتح لیگ قهرمانان نیست

سرخی روبرتو: هیچ تیمی مدعی اصلی فتح لیگ قهرمانان نیست

خبرگزاری فوتبالی – سرخی روبرتو اعتقاد دارد هیچ تیمی شانس اول قهرمانی در لیگ قهرمانان نیست زیرا فرمت بازی‌ها تغییر کرده و به صورت تک بازی انجام می‌شود.

به گزارش فوتبالی، شب گذشته تیم بارسلونا توانست ناپولی را شکست دهد و به مرحله یک چهارم نهایی صعود کند. بسیاری از هواداران اعتقاد دارند منچستر سیتی و بایرن مونیخ دو شانس اصلی فتح جام هستند اما روبرتو چنین اعتقادی ندارد و می‌گوید با توجه به تک حذفی بودن هیچ تیمی را نمی‌توان مدعی اصلی قهرمانی دانست.

سرخی روبرتو پس از پایان بازی به خبرنگاران گفته: هیچ تیمی در لیگ قهرمانان شانس بیشتری نسبت به بقیه برای قهرمانی ندارد. هر تیم می‌تواند برنده شود و هر  تیمی می‌تواند شکست بخورد. بازی‌ها تک حذفی است و هر دیدار مانند فینال می‌ماند.

سرخی روبرتور دیدار برابر بایرن را اصلا آسان نمی‌داند اما اطمیان داد که می‌توانند در حریف نقاط ضعف پیدا و از آن استفاده کنند. روبرتو گفته: نمی‌دانیم که چه چیزی در دیدار مقابل بایرن نیاز داریم. می‌خواهیم خودمان را برای بازی اماده کنیم و ببینیم نقطه ضعف آن‌ها چیست.

مدافع هافبک تیم بارسلونا در ادامه افزود: هدف ما رسیدن به لیسبون بود که به آن رسیدیم. حالا می‌خواهیم استراحت کنیم و سپس خودمان را برای بازی مقابل بایرن مونیخ آماده کنیم.

1101