بارسلونا باز هم در مسیر حذف از لیگ قهرمانان اروپا قرار گرفت

بارسلونا باز هم در مسیر حذف از لیگ قهرمانان اروپا قرار گرفت

پایگاه خبری فوتبالی - در هفته سوم از رقابت های لیگ قهرمانان اروپا، بارسلونا و اینتر در ورزشگاه سن سیرو که ورزشگاه خانگی اینتر است به مصاف هم رفتند و در نهایت این بازی را اینتر با نتیجه یک بر صفر با پیروزی پشت سر گذاشت و هر سه امتیاز بازی را به دست آورد.

به گزارش فوتبالی، این بازی اینتر و بارسلونا بسیار حساس بود چرا که به نظر می رسد بایرن مونیخ بتواند به عنوان تیم اول این گروه صعود کند. باواریایی ها از سه بازی 9 امتیاز گرفته اند و مقتدرانه صدرنشین جدول گروه سوم لیگ قهرمانان اروپا هستند. اما بارسلونا و اینتر در تلاش هستند تا بتوانند به عنوان تیم دوم صعود کنند. اکنون بارسلونا مقابل اینتر باخته است و کار برایش بسیار سخت شده است.

تک گل این بازی را هاکان چالهان اوغلو در دقیقه دوم وقت های تلف شده نیمه اول به ثمر رساند و بدین ترتیب هر سه امتیاز را برای شاگردان سیمونه اینزاگی به ارمغان آورد. بارسلونا در نیمه دوم حملات زیادی داشت و اینتر در لاک دفاعی فرو رفته بود و در نهایت دفاع اینتری ها جواب داد و آن ها توانستند تک گل نیمه اول خود را حفظ کنند.

اکنون بایرن مونیخ 9 امتیازی است، اینتر با 6 امتیاز دوم است، بارسلونا با 3 امتیاز سوم است و ویکتوریا پلزن بدون امتیاز در رده آخر جای گرفته است.

1470