ناراحتی کاپیتان بارسلونا از رفتار هواداران این تیم با سرخی روبرتو

ناراحتی کاپیتان بارسلونا از رفتار هواداران این تیم با سرخی روبرتو

پایگاه خبری فوتبالی - جرارد پیکه کاپیتان بارسلونا می‌گوید که از هو شدن سرخی روبرتو هافبک این تیم توسط هواداران بسیار دلخور است. 

به گزارش فوتبالی، شب گذشته دو تیم بارسلونا و بایرن مونیخ از دور اول مرحله گروهی لیگ قهرمانان در ورزشگاه نیوکمپ به مصاف هم رفتند که در نهایت باواریایی‌ها موفق شدند با گل‌های روبرت لواندوفسکی (2 بار) و توماس مولر به پیروزی مقتدرانه 0-3 دست یافتند. در این دیدار سرخی روبرتو اصلا عملکرد خوبی نداشت و بارها توپ را لو داد. همین موضوع باعث شد تا صبر هواداران بارسلونا لبریز شود و در هنگام تعویض روبرتو در دقیقه 59، صدای سوت در ورزشگاه شنیده می‌شد. 

به نقل از سایت گل، حالا جرارد پیکه به حمایت از این هافبک اسپانیایی پرداخت و به Movistar گفت: "شخصا به من خیلی صدمه می‌زند، زیرا این آدم را می‌شناسم. او یک انسان فوق العاده و یک عاشق بارسلونا است. او بارسلونا را بیشتر از هرکسی و هرچیزی دوست دارد. می‌خواهم به مردم یادآوری کنم که پست اصلی او پیستون کناری نیست. او بازیکن مرکزی است و بهتر است در خط هافبک بازی کند. او با بازی کردن در این پست فداکاری می‌کند و البته چند بار عملکرد بی نظیر داشت. این رفتارها واقعا خوب نیست، اما مردم می‌توانند با صدای خود، عقایدشان را بیان کنند."

4416