انتقام بارسلونا از آرتور: اجازه ورودش به نیوکمپ داده نشد!

انتقام بارسلونا از آرتور: اجازه ورودش به نیوکمپ داده نشد!

خبرگزاری فوتبالی - آرتور ملو هافبک برزیلی خودش را به نیوکمپ رسانده بود تا بازی بارسلونا و ناپولی را از سکوها تماشا کند. هافبک برزیلی در تمرینات اخیر بارسا شرکت نکرده است که این رفتارش مدیران بارسلونا را عصبانی کرده بود. مدیران تیم کاتالان هم از او انتقام گرفتند و این بازیکن را به ورزشگاه راه ندادند.

به گزارش فوتبالی، آرتور دیروز در زمین تمرین بارسلونا حضور پیدا کرد تا تست کرونای وی مشخص شود. این بازیکن با توجه به این که دو هفته به برزیل رفته بود، دیروز تست داد اما با توجه به این که هنوز نتیجه تست کرونای وی مشخص نیست، این بازیکن حق حضور در ورزشگاه نیوکمپ را نداشت و بدین ترتیب باشگاه بارسلونا با رعایت پروتکل های بهداشتی تعیین شده توسط یوفا، آرتور را به خانه فرستاد تا بازی را از طریق تلویزیون تماشا کند.

باشگاه بارسلونا منتظر جلسه قریب الوقوع میان ارتور و اریک آبیدال است تا شرایط این بازیکن مشخص شود. ارتور قطعا فصل بعد راهی یووه می شود اما کاتالان ها می خواهند به خاطر غیبتش در تمرینات اخیر او را با جریمه نقدی مواجه کنند.در صورتی که بارسلونا بتواند ناپولی را شکست بدهد و به مرحله بعدی صعود کند، احتمال حضور آرتور در تمرینات وجود دارد اما باید دید که چه اتفاقی رخ می دهد. ملو تا سال 2025 با یوونتوس قرارداد بسته و به زودی راهی تورین می شود.

4125