ناپولی یکی از پدیده های آکادمی بارسلونا را به خدمت گرفت

ناپولی یکی از پدیده های آکادمی بارسلونا را به خدمت گرفت

پایگاه خبری فوتبالی - ناپولی بدون تردید یکی از پدیده های لیگ ایتالیا در آغاز فصل بوده است.

به گزارش فوتبالی، آتزوری ها به دنبال اعمال تغییرات در ترکیب بودند و با وجود جدایی بازیکنانی نظیر اوسپینا، کولیبالی، فابیان، مرتنز و اینسینیه شرایط بسیار خوبی دارند و شروع فصل خوبی را در چه در لیگ ایتالیا و چه در لیگ قهرمانان اروپا داشته اند. تجربه موفق خرید جوان ها و عملکرد درخشان بازیکنانی نظیر کواراتسخلیا باعث شده تا آنها به دنبال ادامه همین روند باشند. زربین، زانولی و گائتانو دیگر جواهرات آینده دار ناپولی هستند و حالا آنها برای خرید یک پدیده به توافق رسیده اند: خورخه آلاستوئی.

این هافبک یکی از جواهرات دبل تیم جوانان بارسلونا در فصل گذشته بود که با این تیم فاتح لیگ و کاپ قهرمانان در اسپانیا شد. خورخه تصمیم گرقت که قراردادش را با بارسلونا تمدید نکند، تیمی که از سیزده سالگی در آن حضور داشت و حالا در سن 19 سالگی با پیوستن به ناپولی گام مهمی در مسیر فوتبال خود برداشته است.

برخی تیم های بزرگ اروپا به خرید خورخه ابراز تمایل کرده بودند اما پیشنهاد ناپولی برای وی جذاب تر بود و بدین ترتیب تصمیم گرفت که راهی فوتبال ایتالیا شود و حالا تلاش خواهد کرد تا مسیر فوتبال خود را در این لیگ ادامه بدهد. آلاستوئی در ابتدا در تیم جوانان ناپولی حضور خواهد داشت اما به تدریج می تواند به تیم بزرگسالان اضافه شود.

4125