هافبک سابق بارسلونا، جدیدترین گزینه ناپولی برای تقویت خط هافبک

هافبک سابق بارسلونا، جدیدترین گزینه ناپولی برای تقویت خط هافبک

پایگاه خبری فوتبالی- آرتور ملو، هافبک سابق باشگاه بارسلونا مورد توجه ناپولی قرار گرفته و ممکن است در روز پایانی بازار نقل و انتقالات راهی این باشگاه ایتالیایی شود.

به گزارش  فوتبالی، در روز پایانی پنجره نقل و انتقالاتی تابستان 2024، مدیران ناپولی سعی دارند تا خواسته‌های سرمربی جدید تیمشان، یعنی آنتونیو کونته را محقق کنند. آن‌ها در روزهای اخیر بازیکن مهمی همچون روملو لوکاکو را به خدمت گرفتند. این مهاجم بلژیکی، از جمله بازیکنان مورد علاقه آنتونیو کونته به حساب می‌آید.

اما آبی‌های شهر ناپل برای تبدیل شدن به یکی از تیم‌های مدعی در سری آ نیاز به خریدهای بیشتری دارند. پیش‌بینی می‌شود این تیم در روز پایانی ویکتور اوسیمن را از دست بدهد. همچنین احتمالا قرارداد اسکات مک تامینی اسکاتلندی با ناپولی نهایی شود و این بازیکن از منچستریونایتد به باشگاه ایتالیایی بپیوندد. چند گزینه دیگر همچون بیلی گیلمور هم در لیست خرید ناپولی حضور دارند که باید دید در روز پایانی قراردادشان رسمی می‌شود یا خیر؟

یکی دیگر از گزینه‌های ناپولی آرتور ملو است. این هافبک برزیلی که سابقه بازی برای تیم‌های بارسلونا، یوونتوس و لیورپول را در کارنامه دارد، حالا مورد توجه باشگاه ناپلی قرار گرفته است. به نقل از میرکو دی ناتاله، ناپولی قرار است تمام دستمزد 6 میلیون یورویی آرتور ملو را پرداخت کند. این قرارداد قرضی و بدون بند خرید دائمی است. هرچند آلفردو پدولا این خبر را تکذیب کرد و مدعی شد که ناپولی 4 میلیون یورو از دستمزد آرتور را می‌پردازد.

1428