تغییر سرمربی ناپولی پیش از بازی مقابل بارسلونا

تغییر سرمربی ناپولی پیش از بازی مقابل بارسلونا

پایگاه خبری فوتبالی - حدود 48 ساعت مانده به برگزاری بازی حساس بارسلونا - ناپولی، باشگاه ناپولی تصمیم گرفت که سرمربی خود را تغییر دهد.

به گزارش فوتبالی ، چهارشنبه دوم اسفند ماه از ساعت 23:30 به وقت ایران قرار است که بارسلونا و ناپولی در دور رفت از مرحله یک هشتم نهایی رقابت های لیگ قهرمانان اروپا به مصاف هم بروند. در این بازی ناپولی میزبان است.

در این هفته از رقابت های سری آ ایتالیا، ناپولی مقابل جنوا به تساوی یک بر یک رسید. ناپولی در حال حاضر در رده نهم جدول سری آ ایتالیا قرار گرفته است. همین قضیه موجب شده است تا مدیران باشگاه ناپولی اقدام به تغییر سرمربی خود کنند و والتر ماتزاری را از کار برکنار کنند.

به جای والتر ماتزاری، فرانچسکو کالزونا هدایت ناپولی را تا انتهای فصل بر عهده خواهد داشت و باید دید که عملکرد او در باشگاه ایتالیایی به چه شکل خواهد بود. البته گفتنی است که فرانچسکو کالزونا سرمربی تیم ملی اسلواکی هم هست و همچنان به فعالیت خود در این تیم هم ادامه خواهد داد.

در هر صورت ناپولی پیش از بازی مقابل بارسلونا اقدام به تغییر سرمربی خود کرده است و باید دید که چه نتیجه ای مقابل بارسا به دست می آورد.

1470