عکس / رفتار عجیب آرتور ملو برای نشان دادن کسالت بار بودن بازی بارسلونا

عکس / رفتار عجیب آرتور ملو برای نشان دادن کسالت بار بودن بازی بارسلونا

خبرگزاری فوتبالی - آرتور ملو، هافبک باشگاه بارسلونا، شب گذشته با رفتاری عجیب به نوعی نسبت به کسالت بار بودن بازی بارسلونا در زمین واکنش نشان داد. 

به گزارش فوتبالی، شب گذشته تیم فوتبال بارسلونا در آخرین دیدار خانگی خود در ورزشگاه نیوکمپ که باز هم بدون حضور تماشاگران برگزار شد به مصاف اوساسونا رفت و در نهایت با نتیجه 1 - 2 برابر این تیم شکست خورد. این در حالی بود که در دیدار همزمان رئال مادرید با همین نتیجه برابر ویارئال به پیروزی رسید تا جام قهرمانی رقابت‌های لالیگا را در فاصله یک هفته تا پایان این مسابقات بالای سر ببرد. شاگردان ستین در دیدار شب گذشته عملکرد خوبی را از خود به نمایش نگذاشتند و آرتور ملو در حالی توسط دوربین های تلویزیونی شکار شد که وقتی نتیجه بازی با یک گل به سود تیم رقیب بود، این بازیکن روی نیمکت خمیازه می کشید. 

به نظر می رسد که این رفتار ملو نوعی واکنش نسبت به کسالت بار بودن بازی تیمش در نیمه اول دیدار برابر اوساسوناست. هافبک برزیلی قراردادی با یوونتوس به امضا رسانده و پس از پایان فصل جاری و اتمام حضور بارسلونا در رقابت های لیگ قهرمانان از این تیم جدا شده و به سری آ منتقل خواهد شد.         

1811