لیست رئال مادرید برای بازی مقابل منچسترسیتی؛ بیل و خامس خط خوردند

لیست رئال مادرید برای بازی مقابل منچسترسیتی؛ بیل و خامس خط خوردند

خبرگزاری فوتبالی - زین الدین زیدان سرمربی فرانسوی رئال مادرید لیست 23 نفره برای سفر به منچستر برای بازی جمعه مقابل سیتی در ورزشگاه اتحاد را اعلام کرد.

به گزارش فوتبالی، گرت بیل و خامس رودریگز با نظر کادر فنی و ماریانو به علت ابتلا به کرونا از لیست خط خورده اند. اما سرجیو راموس با وجود اخراج شدن و دریافت کارت قرمز در بازی رفت، با تیم به منچستر سفر کرد. در حقیقت راموس محروم است اما در کنار تیم خواهد بود تا به هم تیمی هایش برای کامبک زدن و جبران پیروزی دو بر یک روحیه بدهد. آلتوبه و خاوی هرناندز  لیست مربی فرانسوی را از میان بازیکنان آکادمی تکمیل کردند.

گرت بیل بازیکن ولزی از لیست خط خورد. زیدان هیچ علاقه ای به این بازیکن ندارد و با خط زدنش برای یک بار دیگر ثابت کرد که او باید از تیم جدا شود. بیل در هفت بازی پایانی رئال مادرید در لالیگا نیز حضور نداشت و از نظر زیدان پرونده حضورش در برنابئو بسته شده و باید جدا شود. خامس رودریگز هم که از بازی با بیلبائو به خواست خودش از تیم کنار رفته منتظر مشخص شدن تیم آینده اش است جدا شود.

لیست رئال مادرید برای بازی جمعه شب مقابل منچسترسیتی بدین شرح است: کورتوا، آرئولا، آلتوبه، کارواخال، میلیتائو، واران، ناچو، مارسلو، مندی، خاوی هرناندز، کروس، مودریچ، کاسمیرو، والورده، ایسکو، هازارد، بنزما، لوکاس وازکز، یوویچ، آسنسیو، براهیم دیاز، وینیسیوس و رودریگو گوئس. 

4125