گرت بیل و کورتوا هو شدند؛ درخواست هواداران رئال مادرید از خامس رودریگز

گرت بیل و کورتوا هو شدند؛ درخواست هواداران رئال مادرید از خامس رودریگز

سایت رسمی فوتبالی - رئال مادرید دو روز پس از شکست مقابل اتلتیکو مادرید به تمرینات برگشت.

به گزارش فوتبالی، زیدان در بازگشت از تور آمریکا دو روز را به بازیکنانش استراحت داد و تیم در روز دوشنبه در والدبباس تمرین کرد. رئال مادرید پس از تمرین امروز راهی مونیخ می شود تا در روز های سه شنبه و چهارشنبه در جام آئودی شرکت کند. تیم زیدان سه شنبه در آلیانس آرنا به مصاف تاتنهام می رود و چهارشنبه به مصاف یکی از دو تیم بایرن مونیخ و فنرباغچه خواهد رفت.

اما تمرین امروز حاشیه هایی داشت. گرت بیل بازیکن ولزی که انتقالش به لیگ چین منتفی شده، امروز تمرین نکرد. رسانه ها گزارش داده اند که این بازیکن در اعتراض به مخالفت رئال مادرید به حضورش در لیگ چین تمرین نکرده است. بازیکن ولزی با جیانگسو سونینگ به توافق رسیده بود اما  پس از آن که رئال مادرید خواستار دریافت پول برای فروش بیل شد، انتقال به هم خورد. به نظر می رسد که بیل از این ماجرا دلخور است و به همین خاطر امروز در سالن بدنسازی و به دور از تیم تمرین کرد.

خامس رودریگز ، میلیتائو و فدریکو والورده که به علت حضور  در کوپا آمه ریکا با تاخیر به اردوی رئال مادرید ملحق شدند هم امروز اختصاصی تمرین کردند و از سویی یوویچ، براهیم دیاز، واران و مندی به ریکاوری از مصدومیت هایشان پرداختند.

یکی دیگر از حاشیه های تمرین امروز رئال مادرید مربوط به برخورد هواداران رئال مادرید با بازیکنان پس از شکست هفت بر سه مقابل تیم همشهری یعنی اتلتیکو بود. خامس رودریگز که پس از دو سال حضور در بایرن مونیخ به رئال مادرید برگشته به شدت مورد تشویق قرار گرفت و هواداران از او خواستند تا پیشنهاد اتلتیکو را رد کند و در تیم بماند. در حال حاضر به نظر می رسد که با مصدومیت آسنسیو، بازیکن کلمبیایی در تیم ماندنی شده و بخشی از ترکیب رئال مادرید در فصل آینده باشد.

از سویی گرت بیل و تیبو کورتوا به شدت هو شدند. دروازه بان بلژیکی در نیمه اول بازی رئال مادرید و اتلتیکو پنج گل خورد و نمایش خوبی نداشت. گرت بیل هم به خاطر خنده هایش در جریان بازی هواداران را به شدت عصبانی کرد.