بارسلونا و شکایت علیه آرتور؛ او را محروم می‌کنیم!

بارسلونا و شکایت علیه آرتور؛ او را محروم می‌کنیم!

خبرگزاری فوتبالی – بارسلونا قصد دارد آرتور ملو را به دلیل خودداری از حضور در تمرینات بارسلونا برای حضور در لیگ قهرمانان را به دادگاه بکشاند و او را محروم کند.

به گزارش فوتبالی، ماجراجویی آرتور در تیم بارسلونا انگار قرار است پایانی ناخوش داشته باشد زیرا این بازیکن برزیلی تصمیم گرفته به کشورش برود و از بازی کردن برای بارسلونا در لیگ قهرمانان امتناع می‌ورزد. به همین دلیل باشگاه بارسلونا می‌‌خواهد علیه آرتور اقدامی قانونی انجام دهد.

قبل از انتقال آرتور به یوونتوس، این بازیکن بارها اعلام کرده بود قصد ندارد بارسلونا را ترک کند مگر آن که به زور او را از بارسلونا جدا کنند و حالا آرتور به همین دلیل اعلام کرده احساس می‌کند با او بدرفتاری شده است.

باشگاه بارسلونا در همین زمینه قصد دارد علیه آرتور پرونده تشکیل دهد و علیه این بازیکن برزیلی شکایت کند. بارسلونا اعتقاد دارد اگر آرتور با مسئولیت پذیری بیشتری مکالمه انجام می‌داد و با روی خوش به مذاکره می‌پرداخت، مسئله جدایی او به شیوه دوستانه‌ای انجام می‌پذیرفت.

مارکا اشاره کرده تصمیم باشگاه بارسلونا در انجام اقدام قانونی علیه آرتور بسیار جدی است و پرونده این بازیکن در اختیار دپارتمان حقوقی بارسا قرار دارد. این باشگاه در صدد است اگر آرتور از حضور در تمرینات بارسلونا برای لیگ قهرمانان اروپا امتناع ورزید، او را محروم کند.

1101