بازگشت هافبک سابق بارسلونا به لالیگا در آستانه نهایی شدن

بازگشت هافبک سابق بارسلونا به لالیگا در آستانه نهایی شدن

پایگاه خبری فوتبالی - آرتور، بازیکن سابق بارسلونا که در مسیر جدایی از یوونتوس است، در یک قدمی انتقال به والنسیا قرار دارد.

به گزارش فوتبالی، بنا به گزارش‌ها آرتور ملو بعد از کنار گذاشته شدن از تیم یوونتوس به پیوستن قرضی به والنسیا نزدیک‌تر شده است.

ماسیمیلیانو آلگری از این هافبک ۲۵ ساله برزیلی برای تور پیش فصل یوونتوس در ایالت متحده آمریکا دعوت نکرد و او برای تمرین انفرادی در تورین جا گذاشته شد. یوونتوس آماده است که آرتور را مرخص کند و در شرف نهایی کردن انتقال اوست.

به گفته جانلوکا دی مارتزیو انتقال قرضی آرتور به والنسیا به زودی در هفته آینده کامل خواهد شد و مذاکرات بین طرفین با پیشنهاد اخیر تیم اسپانیایی همچنان ادامه دارد.

والنسیا که هدایت آن را جنارو گتوزو بر عهده دارد، به یوونتوس پیشنهاد قراردادی داد که در آن طرفین دستمزد ۵ میلیون یورویی آرتور را نصف کنند. آرسنال دیگر مانند ژانویه به دنبال جذب آرتور نیست و با توجه به موقعیت مالی آن‌ها بازگشت به بارسلونا بعید به نظر می رسد.

در فصل گذشته، از کل مسابقات آرتور فقط در ۳۱ بازی ظاهر شد و یک پاس گل داد و به طوری کلی او مورد تایید مربی یوونتوس نیست و به همین دلیل در آستانه انتقال به والنسیا قرار گرفته است و باید دید که چنین انتقالی در نهایت نهایی می شود یا خیر.

1470