حمایت جانانه آرتورو ویدال از هافبک رئال مادرید

حمایت جانانه آرتورو ویدال از هافبک رئال مادرید

خبرگزاری فوتبالی - خامس رودریگز هافبک کلمبیایی فصل جالبی در رئال مادرید نداشت. حالا کار به جایی رسیده است که حتی بارسایی ها هم به سراغ حمایت از هافبکی آمده اند که امسال زیاد مورد توجه زیدان نبوده است.

به گزارش فوتبالی، آرتورو ویدال در بایرن مونیخ با خامس رودریگز هم بازی بوده و به خوبی این هافبک را می شناسد. ویدال در مورد شرایط هافبک شماره 16 رئال مادرید و گفت :" من و خامس برای هم مثل برادر هستیم. دوستی بی نظیری در مونیخ داشتیم. همیشه با هم صحبت می کنیم. در تعطیلات با هم صحبت کردیم و ناراحت کننده است که با مربی تیمش مشکل دارد. خامس در سطح فیکس شدن در رئال مادرید است و نمی دانم که امسال چرا به او فرصت نرسید."

بازیکن بارسلونا از سویی جدایی خامس از رئال مادرید در این تابستان را کاملا محتمل دانست و گفت:" امیدوارم خامس بهترین تصمیم ممکن را برای خودش بگیرد تا بتواند در جایی باشد که بتواند بازی کند. هر کسی که فوتبال را دوست داشته باشد از دیدن بازیکنان باکیفیت لذت خواهد برود که خامس یکی از آنهاست. او باید پیشرفت کند، به دنبال آینده برای خودش باشد و جایگاهی را برای خودش پیدا کند که بتواند از فوتبال لذت ببرد."

خامس در فصلی که گذشت فقط در چهارده بازی و 728 دقیقه در رئال مادرید حضور داشت که رابطه چندان جالبی با زیدان نداشت و همین مسئله به ضررش تمام شد.

4125