طعنه تند آرتورو ویدال به رئال مادرید در فضای مجازی

طعنه تند آرتورو ویدال به رئال مادرید در فضای مجازی

خبرگزاری فوتبالی – آرتور ویدال با طعنه به داور بازی رئال مقابل والنسیا در فضای مجازی خبرساز شد.
به گزارش فوتبالی، شب گذشته تیم رئال مادرید توانست والنسیا را شکست دهد اما این برد خالی از حاشیه نبود. رئالی‌ها در نیمه اول گلی دریافت کردند که داور آن را با بررسی توسط VAR آفساید تشخیص داد. برخی از هواداران رقبای رئال البته این تصمیم را درست نداستند و می‌گفتند بازیکن والنسیا در شرایط مساوی با بازیکن رئال قرار داشته.
در همین زمینه آرتورو ویدال، بازیکن تیم بارسلونا که در فضای مجازی پیشتر هم برای رقبا کری خوانده این بار به رئالی‌ها طعنه زد. در تصویری که روز گذشته برای اثبات آفساید بودن گل والنسیا منتشر شد، دو خط قرمز و آبی نمایانگر جایگاه آخرین بازیکن دو تیم در صمحنه گل بود. ویدال دقیقا ۸ دقیقه پس از رخ دادن این صحنه و اعلام آفساید بودن گل در اینستاگرام خود واکنش نشان داد. او یک استوری با یک اموجی خنده منتشر کرد و زیر آن دو خط قرمز و آبی را با فاصله قرار داد تا به داوری طعنه زده باشد. به نظر می‌رسد ویدال اعتقاد دارد این صحنه آفساید نبوده و خطوطی که جایگاه بازیکنان را در صحنه مشخص کرده، غلط کشیده شده است زیرا ویدال هم این خطوط را با ظاهری طعنه آمیز در استوری خود کشیده است.
والنسیا البته جز این گل آفساید گل دیگری به ثمر نرساند و بازی را با نتیجه ۳-۰ به رقیب واگذار کرد. رئال با این برد توانست بار دیگر به فاصله ۲ امتیازی بارسلونا برسد و در انتظار توقف بارسا در دیدار مقابل سویا بنشیند.

1101