فوتوالی، تفریح دو ستاره بایرن مونیخ در قرنطینه

فوتوالی، تفریح دو ستاره بایرن مونیخ در قرنطینه

خبرگزاری فوتبالی - بایرن مونیخ در انتظار بازی برگشت با چلسی و صعود احتمالی به مرحله یک چهارم نهایی با توجه به نتیجه دور رفت در حال حاضر بازیکنانش را به تعطیلات فرستاده است. فیلیپه کوتینیو بازیکن قرضی بارسا در بایرن و همچنین تیاگو آلکانتارا هافبک اسپانیایی که شایعاتی در مورد پیوستنش به لیورپول مطرح است هم برای تعطیلات به کاستا براوا رفتند. این دو تصویری از خودشان در حال بازی کردن با مارسنیو، بازیکن تیم فوتسال بارسلونا منتشر کرده اند.

به گزارش فوتبالی، مارسنیو تصاویری از خودش در کنار دو ستاره بایرن مونیخ در اینستاگرام منتشر کرده است که در حال انجام بازی "فوتوالی" یا همان فوتبال - والیبال با آنهاست، ورزشی مشابه والیبال که البته با توجه به تسلط این بازیکنان به پاهایشان به جای دست از پا استفاده می شود.

بوندسلیگا سه هفته پیش به اتمام رسید و بازیکنان بایرن با اتمام اردوی پیش فصل خود از روز 30 تیر به تمرینات باز خواهند گشت تا آماده فصل جدید شوند. بازیکنان بایرن بدین ترتیب دوشنبه تست کرونا خواهند داد. قرار است که تمرینات در روزهای سه شنبه و چهارشنبه از خانه انجام شود و بعد از آن بازیکنان به تمرینات گروهی برای فصل جدید برگردند. مطابق انتظار تمامی پروتکل های بهداشتی نیز رعایت خواهد شد.