جدایی هافبک اسپانیایی از بایرن مونیخ قطعی شد

جدایی هافبک اسپانیایی از بایرن مونیخ قطعی شد

خبرگزاری فوتبالی - تیاگو پس از هفت سال تصمیم گرفته که بایرن مونیخ را ترک کند. او که در سال 2013 و در دوران گواردیولا به باواریایی ها ملحق شده بود، حالا به نظر می رسد که مسیر جدیدی را در پیش خواهد گرفت.

به گزارش فوتبالی، نشریه آلمانی بیلد در گزارش ویژه خود اعلام کرده است که جدایی تیاگو از بایرن مونی قطعی شده است و این بازیکن مسیر جدیدی در فوتبالش در پیش خواهد گرفت. بایرن اخیرا قرارداد برخی بازیکنان باتجربه خود همچون توماس مولر، آلفونسو دیویس و حتی هانسی فلیک سرمربی این تیم را تایید کرده است. بایرن به تیاگو پیشنهاد تمدید داده بود اما این بازیکن به پیشنهاد جوابی نداد و به نظر می رسد که هافبک اسپانیایی در یک قدمی جدایی قرار دارد.

هافبک اسپانیایی پس از عمل جراحی خود روز سه شنبه اختصاصی تمرین کرد اما قطعا در بازی بایرن و ولفسبورگ در هفته پایانی بوندسلیگا حضور نخواهد داشت. این بازیکن به فینال جام حذفی آلمان میان بایرن مونیخ و بایر لورکوزن هم نمی رسد. بایرن با حضور کیمیش و گورتسکا به نظر می رسد که خیالش از خط هافبک راحت است و فلیک نیز اصرار چندانی به ماندن تیاگو نداشته و هافبک اسپانیایی به همین خاطر در یک قدمی جدایی قرار دارد.