اقدام زیبای دیوید بکهام؛ تقدیر از «مرد ‌افسانه‌ای دوران قرنطینه»

اقدام زیبای دیوید بکهام؛ تقدیر از «مرد ‌افسانه‌ای دوران قرنطینه»

خبرگزاری فوتبالی – دیوید بکهام از تام مور، یکی از مشهورترین افسران ارتش بریتانیا که در دوران کرونا برای درمان این بیماری مبالغ زیادی جمع کرده بود تقدیر کرد.

به گزارش فوتبالی، اتحادیه فوتبال انگلیس تام مور (که به کاپیتان تام مشهور است) را «افسانه قرنطینه» نامیده زیرا این مرد ۱۰۰ ساله توانست برای مبارزه با کرونا ۳۲ میلیون پوند پول جمع کند. مور اعلام کرده بود می‌خواهد تا قبل از تولد ۱۰۰ سالگی‌اش (در ماه مارچ) ۱۰۰ بار حیاط خانه‌ ۲۵ متری‌اش را دور بزند و تنها ۱۰۰۰ پوند جمع کند اما پس از عمل کردن به وعده اش کمپین او به شهرت فراوانی رسید و توانست مبلغی میلیونی جمع کند. به همین دلیل دیوید بکهام یک پیراهن قاب شده تیم ملی انگلیس که روی آن شماره یک درج شده بود را به کاپیتان تام داد و او را اولین عضو تیم قهرمانان خواند.

اقدام زیبای دیوید بکهام؛ تقدیر از «مرد ‌افسانه‌ای دوران قرنطینه»

بکهام گفته: برای تشکر از کاپیتان تام هیچ راه بهتری وجود نداشت. همه مردم در جریان کارهای تام هستند اما به نظرم او تمام باورها را پشت سر گذاشته است.

تام مور در پاسخ به بکهام گفته: بابت این تقدیر از بکهام تشکر می‌کنم و خوشحالم که چنین افتخاری نصیبم شده است. از بکهام ممنونم.

گفتنی است اتحادیه فوتبال انگلیس قصد دارد ۲۳ نفر را به عنوان تیم قهرمانان انتخاب کند که تام مور اولین نفر و کاپیتان آن تیم خواهد بود.

1101