بهترین هم‌تیمی دیوید بکهام چه کسی بوده است؟

بهترین هم‌تیمی دیوید بکهام چه کسی بوده است؟

پایگاه خبری فوتبالی – دیوید بکهام در سال ۲۰۰۳ و در یک انتقال تاریخی با قراردادی به ارزش ۲۴ میلیون پوند که در زمان خود مبلغ قابل توجهی به شمار می‌رفت به رئال مادرید پیوست تا عضوی از تیم کهکشانی آن دوران شود. این بازیکن انگلیسی بارها اعلام کرده زین‌الدین زیدان بهترین هم‌تیمی او بوده است.
به گزارش فوتبالی، بکهام در سال ۲۰۱۳ در یک مصاحبه گفته: زیدان بهترین بازیکنی است که کنارش بازی کرده‌ام. او انسانی با شخصیت است که حضور در کنارش حس خاصی به شما می‌دهد. برای من او بهترین بازیکن دنیا و یکی از بهترین انسان‌ها است.
بکهام دو روز پیش هم در اینستاگرام خود با انتشار یک عکس از زیدان در روز خداحافظی‌اش از رئال مادرید نوشت: بهترین و بزرگترین لحظه فوتبال حرفه‌ای من هم‌تیمی بودن با تو بود. خیلی خیلی خوش‌شانس بودم که در مقابل زیزو بازی کردم اما یکی از بزرگترین و مهم‌ترین لحظات دوران حرفه‌ای من هم‌تیمی بودن با او است. این عکس متعلق به ۱۴ سال پیش و آخرین بازی او است که تنها برای او و ما احساسی نبود و تمام دنیا از دیدن آن احساساتی شدند. مرسی دوست من!
بکهام در اواخر فوتبالش به تیم پاریسن ژرمن بپیوست و زیدان هم که روابط خوبی با او داشت از حضور او در این کشور استقبال و از او تمجید کرد.

1101