منچستریونایتد آماده مذاکره با زین الدین زیدان

منچستریونایتد آماده مذاکره با زین الدین زیدان

سایت رسمی فوتبالی - رابینسون دروازه بان سابق انگلیس که به عنوان کارشناس فعالیت می کند، معتقد است که منچستریونایتد آماده است با زیدان مذاکره کند.

به گزارش فوتبالی، خبرها حاکی از آن است که پیشنهادی جهت تمدید قرارداد ۵ ساله به مارسیال داده شده است تا همچنان در منچستریونایتد بماند و این در حالی است که این ملی پوش فرانسوی زیاد تحت نظر مورینیو به خدمت گرفته نشده است او در این فصل تنها یک بار در رقابت‌ها ظاهر شده است و در تابستان امسال میخواست تا یونایتد را ترک کند. 

آینده مورینیو در منچستر یونایتد در هاله ای از ابهام فرو رفته است به‌خصوص اینکه شنیده ها حاکی از این است مربی سابق رئال مادرید، زین الدین زیدان می‌تواند جانشین مناسبی برای این مربی باشد 

رابینسون اعتقاد دارد که، منچستر یونایتد با پیشنهاد تمدید قرارداد مارسیال، خود را برای حضور زین الدین زیدان آماده می کند.

او در این باره گفت:" این حقیقت که او در رئال مادرید چه کاری کرده، است کافیست تا بتوانید او را به عنوان مربی، به منچستر یونایتد لینک کنید. او جام های اروپایی را برده است. او در سطح بسیار بالایی مربیگری می‌کند. بسیار جالب است که می‌بینیم به مارسیال پیشنهاد قراردادی ۵ ساله شده است، در صورتی که به وضوح مشخص است که مورینیو از او خوشش نمی آید. وقتی میبینی مارسیال ملیت فرانسوی دارد و زیدان نیز ملیت فرانسوی دارد به نظر میرسد که آنها برای حضور مربی جدیدی در فصل بعد آماده می شوند. یا شاید هم آنها می‌خواهند یکی از سرمایه های شان را حفظ کنند، کسی چه میداند؟"

 منچستر یونایتد امروز موفق شد به روند پیروزی‌های خود بازگردد و برنلی را با حساب ۲ بر صفر شکست دهد .دو گل از رومل لوکاکو توانست یونایتد 10 نفره را برنده این بازی کند. مارکوس راشفود در این بازی به دلیل درگیری با فیل بردلی از زمین مسابقه اخراج شد.