سرمربی سابق رئال مادرید یکی از سه گزینه هدایت منچستریونایتد

سرمربی سابق رئال مادرید یکی از سه گزینه هدایت منچستریونایتد

پایگاه خبری فوتبالی - داشتن یک ترکیب پرستاره برای برای یک مربی می تواند خطرناک باشد چرا که اگر نتیجه نگیرد خیلی سریع ممکن است اخراج شود.

به گزارش فوتبالی، سولشر سرمربی نروژی منچستریونایتد با شکست مقابل یانگ بویز سوئیس به طور جدی خطر را حس می کند. رسانه های انگلیسی گزارش داده اند که اگر این تیم پرستاره نتواند نتیجه بگیرد احتمال اخراج مربی نروژی زیاد خواهد بود. 

دیلی اکسپرس حالا در گزارشی به گزینه های جانشینی سولشر در منچستریونایتد اشاره کرده است که آنتونیو کونته، برندان راجرز و زین الدین زیدان سه گزینه اصلی هستند.  

زین الدین زیدان از زمان جدایی از رئال مادرید بدون تیم است که منچستریونایتد می تواند به لطف در اختیار داشتن سه بازیکن محبوب وی یعنی کریستیانو رونالدو، رافائل واران و پل پوگبا این بازیکن را به خدمت بگیرد.

البته به نظر می رسد که گزینه کونته محتمل تر باشد. این مربی که مذاکراتی هم با آرسنال داشته از زمان ترک اینتر بدون تیم است و حالا این فرصت را دارد تا دوباره به لیگ انگلیس برود. برندن راجرز دیگر گزینه است که بعید است که برنامه ای برای ترک لسترسیتی داشته باشد.

منچستریونایتد در لیگ قهرمانان اروپا بازی مهم دیگری مقابل ویارئال دارد که ناکامی در این بازی می تواند سولشر را به خط پایان برساند.

4125