حقایق شنیده نشده درباره دیوید بکهام؛ قسمت پایانی

حقایق شنیده نشده درباره دیوید بکهام؛ قسمت پایانی

خبرگزاری فوتبالی – سایت گل چندی پیش ۷۰ حقیقت درباره دیگو مارادونا افشا کرده بود که کمتر هواداری از آن‌ها باخبر بود. حالا این سایت حقایقی کمتر شنیده شده از دیوید بکهام را منتشر کرده که خواندن آن ها خالی از لطف نیست. قسمت سوم و پایانی این مطلب پیش روی شماست:

به گزارش فوتبالی، بکهام اولین فوتبالیست انگلیسی است که ۱۰۰ بازی در لیگ قهرمانان انجام داده. او انسانی بسیار احساسی است و یک بار اعلام کرده فیلم آرماگدون بروس ویلیس، هر بار او را به گریه می‌اندازد. این مسئله منطقی است زیرا این فیلم داستانی احساسی دارد اما بکهام اعلام کرده فرندز و آفیس که دو سریال طنز هستند هم او را به گریه می‌اندازند.
بکهام قبلا جزئی از کمپین تبلیغاتی یک برند لباس بوده و در آن زمان مجسمه‌اش در حالی که لباس‌‌های زیر آن برند را بر تن کرده در نیویورک، لوس‌آنجلس و سن فرانسیسکو نصب شده بود.
بکهام اولین بازیکن انگلیسی است که در ۴ کشور مختلف (انگلیس،‌ اسپانیا، آمریکا و فرانسه) قهرمان شده است. او البته وسواس‌هایی چون قرینگی دارد و هر بار در هتلی اقامت می‌کند تصمیم به جا به جایی وسایل می‌گیرد تا  احساس راحتی کند. او حتی اگر در یخچالش تعداد نوشابه‌هایش فرد باشد یکی را دور می‌اندازد تا تعدادشان زوج شود و خیال او راحت باشد. بکهام از بیماری اورنیتوفوبیا رنج می‌برد که مربوط به ترس شدید از پرندگان است.
بکهام در سال ۲۰۱۳ با قراردادی ۵ ماهه به پاریسن ژرمن پیوست اما تمام دستمزدش (۲۰۰ هزار یورو در هفته) را به یک موسسه خیریه داد. در اولین تمرینش با تیم فرانسوی نزدیک به ۱۵۰ خبرنگار برای عکاسی از او به زمین تمرین آمده بودند. بکهام با هر تیمی قرارداد بسته، آن تیم در اولین فصل حضور بکهام قهرمان لیگ شده است. هم منچستر، هم رئال مادرید، هم ال ای گلکسی و هم پاریسن ژرمن. بکهام حالا تیم خود، اینتر میامی را دارد و امیدوار است با آن به قهرمانی برسد.
بکهام اعلام کرده اگر فوتبالیست نمی‌شد دوست داشت هنرمند شود و در زمینه کشیدن نقاشی‌های کارتونی شانسش را آزمایش کند. قراردادهای تبلیغاتی بکهام در سال ۲۰۱۲ با برندهایی چون نوشابه‌های رژیمی، برگر کینگ، سامسونگ و آرمانی درآمدی نزدیک به ۲۱ میلیون پوند برای او به ارمغان آورد. سرمایه خالص بکهام ۳۰۰ میلیون پوند تخمین زده می‌شود که از سرمایه ملکه انگلیس بیشتر است.
ال ای گلکسی در سال ۲۰۱۹ یک مجسمه به افتخار بکهام ساخت تا از او قدردانی کرده باشد.

1101